någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
Hur går det för dig hur/när skulle du sätta igång igen? Kram!
Börjar med provera den 21:a så såfort mensen börjar drar vi igång med allt!
Ja tiden går ju sakta! Börjar så smått vänja mig vid tanken att bli "plast farmor"! Ha ha
Igår fick jag även höra att en av mina kollegor väntar barn! Herregud vad det nu ska cirkulera gravidmagar och bebisar överallt i min närhet! Fick gå undan lite på rasten då det var så mkt gratulationer och bebissnack! Dagarna går och jag känner mig som en hiss! Jag går upp och ner hela tiden! Svårt med dessa svängningar i humöret hela tiden!
Ccilla hur är det med dig? :)
Vilken besvärlig situation engsan. Förstår dina känslor. Alla andra som lyckas och även dom som har barn som definitivt inte ska ha några. Känns orättvist emellanåt. Jag går och väntar på mensen.. Den borde komma snart tycker jag. Har lite skumma flytningar. Värk i underlivet och geleaktig flytning. Är det ägglossning så har det hållt på ungefär en vecka. Borde väl inte hålla på så länge? Sambon tycker att mitt humör svänger. Du hugger direkt säger han.. Är väl hormonerna kan jag tänka mig. Lite lipig emellanåt. Stackars honom..
Skönt att höra att jag inte är ensam. Jätte skumma flytningar.. Skönt att du får köra igång :)
Jag har vul kl 8,00 imorgon, jag är oxå toknervös :D
Lycka till i morgon Mollan!
Det var något svårt att se, men visst ligger det en böna där inne på 12.3 cm och med ett hjärta som slår!!! :) Äntligen är denna milstolpe nådd :)
Ha ha nej 12.3 mm så klart :D nej nu är det nästa vid kub v 11-12
Nästa gång är det din tur engsan! Det är jag säker på <3 Och tack rara du för all ditt stöd under denna resa . Jag vill gärna fortsätta skriva här så jag får hänga med i di historia med.
Mollan... Ja detta har verkligen varit ett mirakel <3
Idag har jag varit på vul och allt såg bra ut. Det var två pickande hjärtan!
Jag trodde inte det för jag mår oförskämt bra, ömma stora bröst och trött bara.
Jag är i vecka 7+6 : )