• Ccilla

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

MoM11 skrev 2016-04-18 23:29:21 följande:
    Stackars dig Ccilla, krya på dig! Jag fick infektion och liknande sänka efter mitt första försök, men då var det dagen efter äp så det blev ingen insättning. Hoppas de får bukt med vad det nu än är! Jag avvaktar fler försök. Håller på och kollar upp om mitt immunförsvar kan vara förklaringen till alla misslyckade försök.

Tack:) Hur kollar du upp ditt Imunförsvar? Mitt verkar ju med galet! Det ena efter det andra..
  • Ccilla

Det är väl snart du börjar med ägglossningstester? känner du nåt?

• Ccilla
    engsan skrev 2016-04-21 13:56:57 följande:
    Jag har just tagit andra äl Stickan idag och ingen glad gubbe idag i alla fall! Var på vul på morgonen och hade en stor blåsa på vardera sida! Den ena var 18.3 och den andra 18.9! Sen fanns det några mellanstora!

Det var ju jätte bra! Blir det nåt mer ultraljud? Nu har jag fått komma hem! Infektion i tarmen. Sjukskriven nästa vecka ut. Syrran säger att det var nog meningen det här att jag skulle bli sängliggandes. Då kan inte fostret ruskas ut :)
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-04-21 17:24:21 följande:
    Men passa på nu ligg och ta det lungt, titta någon romantisk lip film och unna dig nå gott :) Dom ringde från kliniken nyss. Jag ska ta äl Stickan ännu i morgon och oavsett resultat ringer jag dom och berättar hur det gått. Är det positivt blir det återföring 6 dagar efter morgondagen. Blir det negativt ska jag ta ovitrellen på kvällen, men vet inte riktigt när återföringen blir då!? Glömde fråga det!

Har tappat all ork så film och lite promenader med hunden 😊 Spännande för dig! Ovitriellen borde väl bli som vid ägguttaget, 36 h efter sprutan. Tänk vad vi kämpar! håller tummarna för oss!
  • Ccilla
    Mariana79 skrev 2016-04-22 05:58:30 följande:
    Ccilla och engsan! Tänker på er och lycka till med ruvningen Ccilla och kommande insättning engsan! Kram på er <3

Tack! Kram :)
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-04-22 06:14:26 följande:
    Ja vi får väl se. Dom ringer i eftermiddag så får vi höra:)

Hur går det engsan?
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-04-23 09:25:36 följande:
    Jo alltså jag fick omslag på äl testet igår så det blir återföring nästa vecka på torsdag den 28:e. Om lillen klarar upptiningen vill säga! Så det blir lite spänd väntan nu...... Hur mår du?

Oj så spännande! Klart den klarar upptiningen! Lycka till :). Jag börjar må bättre. Vansinnigt trött och fortfarande ont i magen. Det var en pärs med värk både i äggstockarna och resten av magen!
  • Ccilla
    engsan skrev 2016-04-23 16:29:22 följande:
    Huh det kan jag tro det. Inte roligt att ont inte! Ha en trevlig helg :) och mys på Kram

Tack detsamma :) Kram
  • Ccilla
    MoM11 skrev 2016-04-23 16:41:45 följande:
    Lycka till med insättningen engsan! Ccilla när har du testdag? Jag kommer också göra FET i denna cykel (förutsatt att upptiningen lyckas) eftersom mitt immunförsvar verkar vara någorlunda i balans (jag har gjort en utredning i Aten)

Min testdag är 3/5. Lycka till med FET! Det går inte att kolla Imunförsvaret i Sverige? Kan inget om detta..
  • Ccilla
    lompan skrev 2016-04-23 21:52:54 följande:
    Hej! Jag undrar om någon av er varit sjukskriven under era ivf försöök? Och isåfall under vilka veckor av processen?

Jag har tagit semester :) värst är efter äggplocket och ett par dagar framåt. Så är det för min del iaf.
Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?