engsan skrev 2016-02-29 08:04:02 följande:
Hej lite bättre känns det efter att helgen passerat men men.....
Jag började ju med rosa flytningar på dag typ 13,14 som sen gick över i mer och mer mensliknande blödning och jag blöder än i dag. Har inte slutat med lutinus utan tar dom sista dagen idag då vår riktiga testdag är i morgon! Så jag har alltså blött rejält trots lutinus. Men jag har också haft rejäl mensvärk under tiden jag blött. Den avtog typ i lördags! I morgon bitti gör jag gravtest igen och medelar kliniken detta.
Aha okee. Vad skönt att det börjar kännas bättre, vi klarar mer än vad vi tror men man vill ju helst slippa tror att lättnad snart kommer för dig
Alltså jag har ju inte blött en enda droppe sen torsdag då de kom för en sekund och sen slut så undra om det var en nidblödning på dag 9. Eftersom testet visade gravid och jag blödde lite har jag inte vågat ta nytt test. Jag funderar på att inte ta nått test alls igen. Ja lär ju se om nått växer tänker ja hehe. Men kliniken vill väl ha svar. E bara så rädd att ja ska ha fått tidigt missfall o ja inte blöder på grund av lutinus men känner jag min kropp rätt så borde ja blöda igenom den ändå de gjorde ja sist med progesteron men man känner ju inte sin kropp när man gör ivf. Avsaknaden av symptom gör ju inte heller saken bättre bara de där iliningarna i brösten som kommer o går. Åh så nervös orkar inte. Gav upp hoppet när d började blöda sen att få upå hoppet för att få ner den igen känns som dejavu.