• engsan

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Ccilla skrev 2016-04-12 14:07:54 följande:

Det är jätte intressant vad som kan hända i kroppen om man trycker på rätt ställen. Jag går till kiropraktor ca 1-2 ggr i månaden.. Dyrt! Jag är nog ett hopplöst fall med min rygg. Jag tror säkert att din kiropraktor har rätt :)
    Ja jag önskar bara att jag skulle komma ihåg hälften av det han berättade..... Jag gick dit för problem med höften men värken kom från benet och ländryggen! Det är ju väldigt intressant hur det kan bli så....
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-12 15:17:04 följande:

Var hos en osteopat som sa att nerverna från ryggen även går ner och stör livmodern. Allt hänger ihop :)
    Jo men det var sånt han pratade om, och även om sköldkörteln och nå nerver man har i nacken som kan påverka den också. Han har korrigerat mina ben och bäckenet på nå sätt också som kan påverka livmodern! Väldigt intresseant!
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-12 17:49:29 följande:

Då är du fit for fight att bli gravid nu! :)
    Ha ha ha lets hope so !!!! :)
    Vår tur nu ccilla!!!
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-12 19:04:01 följande:

Japp så är det! I morgon ska jag värpa massa ägg! :)
    Åh så spännande! Jag önskar nästan att vi skulle gjort ett äggplock nu i stället för att använda det vi har i frysen! För vi kommer ju inte hinna göra ett äp innan sommaren annars. Trot jag!
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-12 19:04:01 följande:

Japp så är det! I morgon ska jag värpa massa ägg! :)
    Lycka till och ska bli spännande att höra hur många det blev!! :)
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-12 19:17:17 följande:

Tack :) Var glad att du slipper äggplock! Du blir gravid nu så du behöver aldrig göra om det.. Det bestämmer vi :)

Japp så blir det! :)
    Så får vi börja diskutera graviditetskrämpor i stället :) ha ha
    Tänk så härligt :)
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-13 10:40:49 följande:

7 ägg blev det idag :) Denna gången gjorde ondare!

Härligt att det blev så många! Hoppas ni får flera av dom befruktade :) när blir det återföring?
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-13 10:56:57 följande:
    Det är satt till på fredag. Beror på hur många som blir befruktade. Det får vi veta imorgon :)
    Ååå så spännande! :)
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-13 11:24:25 följande:
    Hur går det för dig med medicinen? Mår du bra?
    Jodå känner ingenting alls! Önskar bara tiden skulle flyga iväg nu.... Så det börjar hända något!
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-13 12:12:42 följande:

Ja man vill ju bara att det ska hända nåt! Snart sitter man och väntar på ett + :)
    Ja hoppas det får bli så nu....... Har väntat aldelens för länge på det!
Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?