• engsan

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Ccilla skrev 2016-04-18 20:35:33 följande:

Nej ingenting än! Dom pratade om tisdag :) Jag har sån maximal otur! Jag ligger inne för akuta magbesvär.. Dom vet inte vad det är än men det ska inte ha med behandlingen att göra. Någon bakterie eller i värsta fall nån tarmsjukdom. Har en sänka på 150! Hoppas detta inte förstör!!att det är en liten krigare där inne!

Men nej...... Kan det inte få vara nog som det är! Hoppas du piggnar till snabbt och att det inte är något allvarligt! Kram och hör av dig när du hör något och så <3
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-18 20:35:33 följande:

Nej ingenting än! Dom pratade om tisdag :) Jag har sån maximal otur! Jag ligger inne för akuta magbesvär.. Dom vet inte vad det är än men det ska inte ha med behandlingen att göra. Någon bakterie eller i värsta fall nån tarmsjukdom. Har en sänka på 150! Hoppas detta inte förstör!!att det är en liten krigare där inne!

Hur är det med dig Ccilla?
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-20 19:24:14 följande:

Det blev nog inget till frysen. Dom skulle höra av sig isf. Ingen som ringt.
    Skönt å höra att du är på bättringsvägen. Blev nästan lite orolig när det tog tid med svar, du brukar vara så snabb! ( förstår så klart när läget är som det är för dig att det blir så och inlagd och allt)! Tråkigt om det inte blev något till frysen, men förhoppningsvis kommer det inte att behövas fler! Håller tummar att det fäster nu!
    Jo jag ska nog kolla om jag å kan få nå annat än lutinus denna gång! Kram kram
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-20 21:45:29 följande:

Det är väl snart du börjar med ägglossningstester? känner du nåt?

Jag har just tagit andra äl Stickan idag och ingen glad gubbe idag i alla fall!
    Var på vul på morgonen och hade en stor blåsa på vardera sida! Den ena var 18.3 och den andra 18.9! Sen fanns det några mellanstora!
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-21 14:28:42 följande:

Det var ju jätte bra! Blir det nåt mer ultraljud? Nu har jag fått komma hem! Infektion i tarmen. Sjukskriven nästa vecka ut. Syrran säger att det var nog meningen det här att jag skulle bli sängliggandes. Då kan inte fostret ruskas ut :)
    Men passa på nu ligg och ta det lungt, titta någon romantisk lip film och unna dig nå gott :)
    Dom ringde från kliniken nyss. Jag ska ta äl Stickan ännu i morgon och oavsett resultat ringer jag dom och berättar hur det gått. Är det positivt blir det återföring 6 dagar efter morgondagen. Blir det negativt ska jag ta ovitrellen på kvällen, men vet inte riktigt när återföringen blir då!? Glömde fråga det!
  • engsan
    Mariana79 skrev 2016-04-22 05:58:30 följande:

Ccilla och engsan! Tänker på er och lycka till med ruvningen Ccilla och kommande insättning engsan!

Kram på er <3

Tack så mkt och hoppas allt går bra för dig
    Kram
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-21 22:34:44 följande:

Har tappat all ork så film och lite promenader med hunden ???? Spännande för dig! Ovitriellen borde väl bli som vid ägguttaget, 36 h efter sprutan. Tänk vad vi kämpar! håller tummarna för oss!
    Ja vi får väl se.
    Dom ringer i eftermiddag så får vi höra:)
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-23 08:11:31 följande:

Hur går det engsan?
    Jo alltså jag fick omslag på äl testet igår så det blir återföring nästa vecka på torsdag den 28:e. Om lillen klarar upptiningen vill säga! Så det blir lite spänd väntan nu......
    Hur mår du?
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-23 16:24:17 följande:

Oj så spännande! Klart den klarar upptiningen! Lycka till :). Jag börjar må bättre. Vansinnigt trött och fortfarande ont i magen. Det var en pärs med värk både i äggstockarna och resten av magen!
    Huh det kan jag tro det. Inte roligt att ont inte! Ha en trevlig helg :) och mys på
    Kram
  • engsan
    MoM11 skrev 2016-04-23 16:41:45 följande:

Lycka till med insättningen engsan!

Ccilla när har du testdag?

Jag kommer också göra FET i denna cykel (förutsatt att upptiningen lyckas) eftersom mitt immunförsvar verkar vara någorlunda i balans (jag har gjort en utredning i Aten)

Tack så mkt
    Var är du i cykeln nu?
    Spännande för oss alla tre nu då :)
Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?