• engsan

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Ccilla skrev 2016-04-25 22:26:58 följande:

Blöder mer och med klumpar, ont! Har lite feber med men vet inte vad det beror på. Kroppen är väl i olag.. Larm är bra :)
    :( fy så trist!
    Hoppas febern går över fort! Lider med dig :(

Jo jag måste ha larm och kom-ihåg lappar till allt, det helt sjukt hur dåligt minne jag har. O ibland blir jag rädd för mig själv.....
  • engsan
    Mollan79 skrev 2016-04-26 06:10:46 följande:

Tack alla
    Det känns så overkligt fortfarande att man äntligen lyckas efter 5:e försöket men det visar ju att det faktiskt kan gå.
    Jag hoppas att ni alla når era drömmar till slut och jag hänger gärna med i tråden och följer er ett tag till. Kram

Givetvis hänger du kvar här... Vi behöver någon som flikar in med solskenshistorier :)
    Njut för fullt av ditt lyckorus, det förtjäna du och hoppas vi andra får uppleva detsamma snart :)
    Kram
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-26 14:09:45 följande:

Kan man få feber vid bortfallsblödning? Får väl ringa läkaren om jag inte blir bättre.. Är det på torsdag du sk dit?
    Det vet jag faktisk inte. Men det låter ju inte omöjligt. Har du ännu feber? Hög?
    Jo torsdag kl 14 ska vi vara där
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-26 15:09:45 följande:

Kan man få feber vid bortfallsblödning? Får väl ringa läkaren om jag inte blir bättre.. Är det på torsdag du sk dit?
    Hur mår du idag ccilla? <3
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-27 17:22:37 följande:

Sådär.. Har varit på gyn på undersökning. Infektionsvärdens bra nu men jag blöder och dom vet inte om det är bortfallsblödning eller tidig graviditetsblödning. Graviditetstest negativt, men jag har testdag nästa vecka så det är ju tidigt. Hem och vila blev ordinationen!
    Ok bara lyda doktorns ordination!

I morgon gäller det för oss! Då himla nervös!

Kram
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-27 18:43:20 följande:

Kommer gå jätte bra! Ska tänka på er :) Kram
    Tack kram
  • engsan
    Ccilla skrev 2016-04-28 09:57:04 följande:

Nej!!!!!! Så tråkigt! Jag trodde verkligen på detta. Kram
    Jätte trist men jag var ju som nästan inställd på det!
    Vi hann inte åka så långt som tur var innan dom ringde! Dom såg nästan på en gång att det inte gick åt rätt håll så dom medelande fort! Läkaren ringer på måndag!
  • engsan
    Mollan79 skrev 2016-04-28 11:47:59 följande:

Usch va tråkigt engsan!
    Du får bryta ihop och komma igen, kram

Ja det väl inte annat att göra! :(
    Nå hellre ingen återföring alls än att sätta tillbaka ett som det ändå inte blir något av!

Vad "krävs" för att återföra 2 st på en gång?
    Alltså i vilka fall anser man att det ska göras eller inte?
    Vet ju att det anses vara mer riskabelt med tvilling grav men i övrigt, hur tänker dom?
  • engsan
    Mollan79 skrev 2016-04-28 17:04:41 följande:

Vi fick välja försök 4&5.
    Vi har haft få ägg och jag sa att jag inte orkar så många gånger till. Det tar både fysiskt och psykiskt med dessa försök och hormoner.
    Försök 4 blev det ju bara 1 embryo att sätta in men försök 5 nu sist fanns det 1 bra och 1 sämre så då tog vi chansen!
    Är nu i v 13+2 och ser ut att va i 5-6:e mån redan :o

Ok ja det är som en trisslott, plötsligt händer det! Ska ta upp det till diskution i alla fall!
    Tänk så härligt att få se och känna magen växa :) så avensjuk på dig <3
Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?