någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
Så kul att dom växte till sig! Spännande! Kommer att gå jätte bra:)
Så kul att dom växte till sig! Spännande! Kommer att gå jätte bra:)
Kul Mollan 79! Jag tog bara otrivillen det sista. Den skulle vara exakt 36 timmar innan äggplocket Lycka till :)
Mollan79 till mig sa dom att man inte ska bry sig om luftbubblor. Bara att stoppa in sprutan i magen ändå!
Idag har jag fått ett embryo insatt :) vad häftigt det var att se på ultraljudet! Som ett litet vitt fyrverkeri :) Lycka till imorgon tjejer på era ägguttag!
Grattis till era ägg! Håller tummar och tår att allt går bra :)
Lycka till Mariana79 :)
Kram till dig engsan och alla andra
Jag tycker det känns som mensvärk. Högg i magen i början av lutinusen. Men vet inte vad som är vad.. Hade ganska ont i flera dagar efter ägguttaget. Har åkt på värsta halsont och förkylning med! Tjuvtestade igår.. Men det visade negativt.. Ska ju vänta tills den 23/2.. Låååååångt dit!
Jag gör som du mollan79.. Ända sen ägget sattes in har jag tänkt att jag är gravid. Tror att det är bra att tänka så.. Tänker man positivt drar man till sig positivt. Man får det man tänker. Hoppas jag!!
Vi bestämde oss för att inte ta nåt till frysen. Vi tog ett paket så vi har två försök kvar. Jag är för gammal för att att det ska vara schysst att skaffa syskon. Hoppas att det inte behövs fler försök! Då fryser jag nog om det går. De var mest sambon som inte ville frysa.