någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?
Den fina hade 8 celler och den andra vet jag inte.. Åh vad jag hoppas att det går vägen denna gången!
Rena tortyren att bara gå och vänta :D
Den fina hade 8 celler och den andra vet jag inte.. Åh vad jag hoppas att det går vägen denna gången!
Rena tortyren att bara gå och vänta :D
Jag känner inget speciellt ännu. Öm i bröstvårtorna men det har jag varit sedan otrivillen :/
Jag har väldiga humörsvängningar och gråtig men det är nog av alla hormoner och spänningar i kropp och psyke som en sån här omgång medför..
Nu borde ju ägget fäst på oss eller hur?
Jag ligger på kvällarna och tänker att jag är gravid tills motsatsen bevisas haha
Kram
Hej tjejer, hur går det för er?
Jag tycker dagarna sniglar sig fram trots att jag jobbar, renoverar och förbereder för flytt :/
Den av gångerna som jag blev gravid (men missfall i v7) började jag ana ruvardag 11 så jag kan ju inte ens börja känna efter ännu.
Har ni gått upp i vikt av dessa behandlingar?
Jag har gått upp 6 kg på drygt 1 år och 5 behandlingar :o
Åh va härligt att höra Mariana79!!!
Jag blev så glad när jag läste detta, det känns som att det är din tur nu :D
Usch, idag är vi ledsna. Vi fick åka in akut med hunden inatt och avliva den. Hunden har ju varit min sambos "bebis" i många år då han inte har några barn.
Nu hoppas jag ännu mer att denna ivf ska fungera, det ersätter ju inte hunden men vi behöver nåt positivt att se fram emot!
Hunden har haft epilepsi i många år men det brukar vara korta anfall nån enstaka gång. Denna gången gick det inte över så efter 1 & 1/2 timma åkte vi in..
Det är alltid jobbigt med blod Ccilla men det är som ni säger ganska vanligt så hoppas att det inte är nån fara!
Jag kommer nog tjuvtesta dag 11 lr 12, då visade det + för mig när jag blev gravid sist. Men ingen gång är ju lik en annan heller :)
Har vi tur kanske det t.o.m bli 2 bebisar! Då får vi fullt upp ;)
Tack tjejer
Nu får vi hoppas på lite + i tråden framöver
Jag tror man räknar återföringen som ruvardag 0, i så fall är jag på dag 6.
Förutom att jag tror jag börjar få svampinfektion av Lutinusen så känner jag inte mkt.
Jag tycker brösten känns annorlunda men det kanske är önsketänkande.
Mariana79, jag ska ta Lutinus i 21 dagar.