Mariana79 skrev 2016-11-18 10:22:01 följande:
Här är läget lite knepigt.. testade ett gravtest igår (billiga tester) och fick ett uber svagt streck.. det syns men ändå inte.. alltså mega svagt.. men jag testade gravsticka idag som man har i fertlitetsmonitorn och den sa inte gravid... jag har även fått lite blod på pappret vid ett tillfälle i går och idag... jag har haft lite ont i brösten fram till igår.. så det är kanske ett tidig mf igen eller så visar det billiga gravtestet fel... det återstår att se vad det blir av detta... men faan så jobbigt det är denna kamp mellan hopp och förtvivlan hela tiden!
Engsan, hur går det för dig?
Hm.... men ett positivt test ska ju vara ett positivt test?! Du får väl testa igen om någon dag om det inte börjar blöda mer.
Har inte kommit nå mer brunt för mig!
Var på ett läkarbesök igår och fick mitt provsvar på sköldkörteln.... tsh ska ligga under 2.5 och var uppe i 6! Så levaxinet fick höjas direkt till 125 från 75! Då tänker jag ju lite så att "något" stjäl ju levaxinet av mig, så det gav mig lite lite hopp!
Idag började jag må jätte illa, fick gå kräkas!
Samtidigt är jag ju jätte kass i magen, så man undrar ju om det är av grav, eller om det är vinterkräksjukan på g???!!!