• Ccilla

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Läkaren sa att tabletterna går att ta vid graviditet och jag googlade också. Så det ska vara ok. Jag är mesig i vanliga fall med medicin.. Jag känner inget speciellt än vad jag vet.. Illamåendet kan ju bero på bihålorna. Fy magsjuka vill man inte ha! Har fått hejda mig flera gånger för att inte gå och testa. Köpte ett tvåpack häromdagen..

• Ccilla

Nu är det inte roligt.. Upptäckte precis att jag blöder igen! Inte mycket som går rätt nu.. Suck!

• Ccilla

Tack engsan! Ska försöka. Upptäckte det precis så jag vet inte riktigt hur mycket. Känns som mensvärk. Pratade med kliniken om penicillinet och passade på att fråga om blodet.. Slemhinnorna blir tunna så det är inte konstigt med blod. Men otäckt iaf!

• Ccilla

Tack för peppandet! Är alldeles lipfärdig.. Börjat på sista paketet lutinus nu så inte länge kvar. Det låter positivt engsan, jag får försöka tänka så. Ni är så gulliga

• Ccilla

Så tråkigt Mollan 79! Fasar för den dagen. Min tjej är 10 år men beter sig fortfarande som en valp. Klart det blir en bebis nu! Kram

• Ccilla

Ni är så goa allihop! Klart det kommer gå bra för oss alla! Kram och godnatt

• Ccilla

Till mig sa dom att dag ett är dagen efter äggplocket. Så jag är på dag 15. Räknar jag från insättningen så är det dag 11. På dag 20 (på tisdag) är det testdag :) vet inte vad jag känner. Trött och lipig lite som mensvärk, lite blod. Men så är jag ju sjuk med..

• Ccilla

MoM11 om jag farttar det rätt så ska jag räkna dagen efter insättningen då? Förra måndagen så då blir det ruvardag 10 då?

• Ccilla

Ja engsan det blev lite snurrigt.. Vi gjorde ET 8/2 med 5 dagars och TD 23/2 :)

• Ccilla

[quote=76350703][quote-nick]Mariana79 skrev 2016-02-18 10:44:51 följande:[/quote-nick]Okidoki, ja så kanske det är då :) Krya på dig Ccilla![/ Tack Mariana 79!

Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?