• Mariana79

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

engsan skrev 2016-03-09 07:23:49 följande:

Nä fy hemsk känsla att upptäcka det! Hoppas det bara är något tillfälligt Mariana! Håller tummarna och skriv hur det utvecklar sig! Bamsekram! <3

Tack <3 Ja nu är det väl bara att vänta och se och hålla tummarna att det inte är någon fara. Kram tillbaka!
  • Mariana79
    Mollan79 skrev 2016-03-09 14:42:04 följande:

Jag hoppas det inte är någon fara Mariana fast jag vet vilken skräck blödningar ger.

Jag har själv börjat få lite molvärk och är livrädd att det ska bli nåt fel :(

Jag hoppas verkligen att vi allihop kommer lyckas hela vägen till slut <3

Det har inte kommit något mera, utan bara vid första toa besöket i morse. Jag hoppas innerligt på att det inte händer igen, för det är en pärs! Har haft rejält med växtnäring idag den då det inte kommer ngt mer blod så tar jag det som en bra sak. Måste vara optimistisk och se positivt framåt - blir ju tokig annars. Det ska gå bra för oss alla <3
  • Mariana79
    Mollan79 skrev 2016-03-13 22:48:17 följande:

Hur går det med er ?

Några är väl på väg mot nya tag och hur går det med dig Mariana?

Jag gör mitt sista pass av 7 på jobbet denna natt sen är jag ledig en vecka. Vi ska flytta och jag ska försöka att ta det lite lugnt. Sen veckan efter den 22/3 ska jag på vul, längtar såå, kram på er

Det går väl bra tror jag, jag får lite rosa/brunt på pappret ibland men det är inget ihållande son tur är. Mår väldigt illa imellanåt och har växtvärk. Känner ändå att jag inte kommer kunna slappna av förrän vulet om en vecka 21/3.. hoppas så innerligt på att allt ska se bra ut.

Njut nu av lite ledigt och jobba lugnt med flytten, skönt att ha ngt att göra då flyter ju tiden på :)

Kram!
  • Mariana79
    engsan skrev 2016-03-11 17:45:37 följande:

Ja det är så blandade känslor. Dels är han så ung ännu men tjejen är ju 25 då förstår att hon vill börja skaffa barn. Men dom är båda mogna och kommer säkert att fixa det! Men jag vet inte hur jag ska tackla det hela. Min sambo kommer bli farfar innan vi har fått ens ett gemensamt barn! Och det känns otroligt konstigt!

Oj engsan, jag förstår din känsla. Det måste vara knepigt helt klart. Hoppas du kan finna en bra balans i känslor och tankar. Stor Kram <3
  • Mariana79
    engsan skrev 2016-03-16 08:08:44 följande:

Hur går det för er tjejer?

Tröttheten och illamåendet växer, vilket jag är riktigt glad för även om jag inte orkar göra så mycket på mina lediga dagar.

Hur går det för dig hur/när skulle du sätta igång igen? Kram!
  • Mariana79
    Mollan79 skrev 2016-03-21 08:48:53 följande:

Lycka till på ditt vul idag Mariana!

Tack snälla du! Jag är så extremt nervös så jag tror jag svimmar snart.... 2 timmar kvar. När skulle du gå?
  • Mariana79

Lycka till i morgon Mollan!

Det var något svårt att se, men visst ligger det en böna där inne på 12.3 cm och med ett hjärta som slår!!! :) Äntligen är denna milstolpe nådd :)

• Mariana79

Nästa gång är det din tur engsan! Det är jag säker på <3 Och tack rara du för all ditt stöd under denna resa . Jag vill gärna fortsätta skriva här så jag får hänga med i di historia med.

Mollan... Ja detta har verkligen varit ett mirakel <3

Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?