• Mariana79

någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?

Mollan79 skrev 2016-03-22 09:20:48 följande:

Idag har jag varit på vul och allt såg bra ut. Det var två pickande hjärtan!

Jag trodde inte det för jag mår oförskämt bra, ömma stora bröst och trött bara.

Jag är i vecka 7+6 : )

Yaaaaay!!! Underbara nyheter <3 Stort Grattis eller dubbel Grattis kanske man ska säga :) vad coolt!
  • Mariana79

Glad påsk på er! Själv ligger jag däckad sen ett par dagar tillbaka började med en rejäl förkylning som nu blivit bihåleinflammation och ögoninflammation, mår skit och hoppas att det snart går över. Min påsk spenderas alltså i sängen :(

Kram på er!

• Mariana79
    engsan skrev 2016-04-09 10:37:44 följande:

Jo det var länge sedan! Har nog inte vart ut och tagit ett glas vin själv utan gubbar å så på 10 år! Ha ha så det var på tiden!

Ja nu på mensdag 3 ska jag börja med nå tabletter som är ungefär som pergotime fast dom heter nå annat. Så blir det vul på typ dag 13 och så får vi se då vilken dag det blir återföring!

Härligt! Nu är du på gång! Stort lycka till nu <3 Kram!!
  • Mariana79
    Ccilla skrev 2016-04-11 09:54:51 följande:

15 fina äggblåsor varav den ena 18 mm. Äggplock blir på onsdag 8.30 :)

Underbart resultat! Grattis!!
  • Mariana79
    Ccilla skrev 2016-04-11 11:32:09 följande:

Tack:) Hur mår du Mariana?

Jag mår bra, trött hela tiden :)

Har nedräkning, 2 veckor kvar till KUB-UL

Nervöst!
  • Mariana79
    Ccilla skrev 2016-04-11 12:13:37 följande:

Skönt att höra! Tänker på dig och ditt lilla mirakel :)

Tack för omtanken :)
  • Mariana79
    Ccilla skrev 2016-04-16 07:43:02 följande:

Tack :) TD blir 3/5 så nu börjar väntan igen.. Har väldigt ont i äggstockarna. Hoppas jag inte blivit överstimulerad! Hur går det för dig? Mår du bra? Kram

Grattis och lycka till nu! Håller allt som går, kram!
  • Mariana79

Ccilla och engsan! Tänker på er och lycka till med ruvningen Ccilla och kommande insättning engsan!

Kram på er <3

• Mariana79

Kub utfört och vul.... Inget foster.. har tillbakavuxit... hinnsäck en hade ff vuxit, därav mina fortsatta symptom.. Fostret dog strax efter första vulet i v 7+3... tomhet, hopplöshet och tröstlöst....

Svar på tråden någon som börjar med ivf nu i månadsskiftet jan/feb som vill följas?