Inlägg från: Anonym (Lf) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Lf)

Vad tycker ni om min sambos beteende?

Anonym (Ensam) skrev 2016-01-25 11:48:22 följande:

Jag känner mig så ensam. Fick reda på i förra veckan att jag är gravid, vilket är det sista jag önskar mig just nu. Är otroligt nere och är rädd för aborten då jag hört att det ska göra väldigt ont osv. Är i v.7. Ber min sambo ringa till gyn för att boka en tid åt mig för att jag vill inte gå igenom allt detta själv. I fredags hade han någon ursäkt men lovade att gå upp tidigt när de öppnade telefonväxeln idag (07.00). Han gick inte upp som lovat och nu kan han inte ringa på hela dagen eftersom han inte kan prata om sådant på jobbet. Bad att han går ut från jobbet i 2 minuter för att ringa, men tydligen går inte det. Bara ursäkter. Känner mig så ensam. Vad hade ni gjort i min situation? Problemet är mitt i slutändan så nu ska jag ringa och boka en tid för abort och sedan får vi se vad jag gör med slyngeln till sambo.

Jag har också gått igenom en abort helt själv, var inte sambo dock men puckot till dåvarande pojkvän stöttade mig inte alls, blev gravid av att missa ett p-piller så han tyckte väl det var mitt fel, eh ja det var ju jag som missade pillret men i ett förhållande så ska man stötta varandra oavsett.
    Vi var inte ihop länge till efter det.
    Jaja hur som helst jag hade gjort slut med sambon om jag var i din sits, han borde vara med dig under aborten och stötta dig på alla sätt och vis, även emotionellt.
    Men om nu han inte tänker vara med, har du inte en vän eller familjemedlem du kan ta med?
    Och angående abort, ju tidigare du gör den desto bättre, jag gjorde en medicinsk där man tar tabletter i två omgångar, lättare för kroppen än en kirurgisk abort..
    Önskar dig lycka till och skickar massa omtanke.
  • Anonym (Lf)
    Anonym (Hej) skrev 2016-01-27 10:28:15 följande:
    Eh, ditt fel... Han som inte hade kondom. Betalar han ens hälften.
    Nej jag betalade allt..
    Jaja glad att det tog slut han var ju en oempatisk omogen skit
Svar på tråden Vad tycker ni om min sambos beteende?