• Superfurry

IVF Juni 2016

Hej Tjejer! har skummat igenom hela tråden, och skulle gärna hoppa in här. Jag har startat en annan tråd med IVF med start i juli, men eftersom det gick åt pipsvängen så gissar jag att min tråd får döpas om till höstivf fler nåt eller så hänger vi här då jag tyvärr sett att några av er inte lyckades heller :/ Lider med er! men det ska gå!!! Jag ger inte upp i första taget, varje nederlag gör att jag skärper mig mer och mer, hittar alternativa behandlingar, ändrar livstil, ja allt som kan hjälpa mig i kampen mot en graviditet och ett barn... :)

Och till er det har lyckas för: stort grattis!

Har sett att några här lider/lidit av cystor under behandlingstiden, nu har jag igen ögnat igenom tråden utan att hitta vem det var som skrev. Skulle gärna vilja veta lite mer om vad dem sa till er/dig om cystan? Jag har ju haft en jäkel som inte vill försvinna och den har varit där sedan vi startade bebisverkstan. Saken är den att den har töms några ggr inför mina försök men den har växt igen (antagligen livnär den sig på alla hormoner man sprutar i sig säger kliniken, men de vet inte säkert) och blockerat min högra äggstock och gör att inga äggpåsar växer där, vilket är ju riktigt irriterande!

Jaja, men om du som hade en cysta ser detta skulle jag gärna vilja veta om de sagt nåt om behandling/varför den är där/om det går att ta bort ja lite info helt enkelt!

HA det gott! Superfurry

Svar på tråden IVF Juni 2016