Hemlig IVF -Grupp på Facebook
Jag vill gärna vara med ????
Kan du pröva att skicka meddelande till mig? :)
mvh Silmation
Jag vill gärna vara med ????
Jag vill oxå vara med.
Kan inte skicka medelande till dig
Hejsan!
Jag har startat en "Hemlig" ivf grupp på facebook där man kan lära känna vänner som går/Har gått igenom samma/liknande sak som man själv går igenom via IVF.
Vem vet kanske hittar man en vän för livet?
Dela tankar, glädje, sorg..
Kanske förhoppningsvis kunna ordna mammaträffar någon gång i framtiden ?
Alla som går igenom ivf är givetvis välkomna! ?
Skriv namn eller emailadress här så lägger jag till er i gruppen.
Ditt namn kommer att synas i gruppen för medlemmar i gruppen , en det går ej att se för utomstående utanför gruppen att du är medlem i gruppen eller inlägg som postas.
Hoppas ni vill vara med!:)
Pma mig eller skriv här i inlägget:)
Mvh Silmation
Jag kan inte heller skicka meddelande fast jag är inloggad. Vill gärna gå med i FB-gruppen men vill inte hänga ut namn eller mail här, :)
Hej!
Jag är ny här i forumet. Jag vill gärna vara med i din fb-grupp! Men jag vet inte hur man skickar ett privat meddelande. Hjälp?
Vi har tänkt göra vårt första försök nu i månadsskiftet så det skulle kännas väldigt bra att ha fler att vrida å vända på saker och ting nu! Gärna nån fler som gör det i Umeå.
Jag vill gärna vara med i gruppen.
Det har inte kommit någon förfrågning..
Jag vill vara med, men är inloggad o kan ej skicka till dig.
Insättning idag om allt går vägen????????????????????????
Hej alla!
Nu har jag fixat en mailadress så det inte ska vara några som helst problem att lägga till er i den hemliga gruppen.
Se bara till att maila en länk direkt till eran profil på Facebook så går det fruktansvärt mycket lättare och snabbare att lägga till er:)
Maila till: Ivfswe@gmail.com
Mvh Silmation