Bara gråter!
Hej! Jag bara gråter hela tiden, är oftast glad men helt plötsligt kan jag sitta och gråta i en halvtimme för ingenting (eller ja, kommer upp 100 grejer i huvudet när jag väl har börjar gråta) Är det någon annan som har det såhär? Jag går in i vecka 7 imorgon så är inte alls långt gången! Nu har jag gråtit i ca 40 min för att min barmorska har blivit sjuk (skulle dit imorgon) och nu dröjer det yttligare en vecka innan jag får gå dit (första besöket)... Sedan är jag förvirrad över när jag ska berätta för familj och vänner om graviditeten... känner mig ganska ensam. Har min sambo men han är inte så jättebra på att hantera känslor osv även om han bryr sig och frågar varje dag hur jag mår. Känner ändå att jag skulle behöva mer stöd. Allt är så nytt för mig (förstföderska) men samtidigt är jag rädd för att berätta om allt inte går som det ska... är väldigt privat av mig när det är känsliga grejer och skulle tycka att det var oerhört jobbigt att prata om mf om det skulle hända...
Skulle vara härligt med lite stöd och höra era åsikter! Känner mig lite lost för tillfället!