Mår så dåligt! någon mer?
Hej!! Vi har längtat efter en nr 3 och nu är jag i vecka 8 imorgon. För två veckor sen började illamåendet och det blev värre nu sista veckan ???? vid mina två andra graviditeter hade jag illamående också dock inte såhär mycket. Jag mår verkligen jätte illa hela tiden, värst är från att jag vaknar till kl 17 ca. Sen avtar det något. Äter varje tim för att lindra de något men de hjälper inte mycket. Jag är trött och har blivit väldigt nedstämd också, har inte lust för nåt!
Min barnmorska tipsa mig om Postafen, har ätit de 3 dagar nu men det fungerar inte! Tänkte ringa imorgon för och be om nåt receptbelagd medicin.
På måndag börjar jobbet igen och jag jobbar heltid som förskollärare, jag har verkligen noll energi att gå dit.. Allt känns för jobbigt.
Förlåt för allt klagande, känner att jag bara vill prata ut! Är ju glad såklart för min graviditet men kan inte riktigt glädjas just nu.. ???? är ni i samma sitts eller har några tips?? Skriv gärna, de e så tråkigt och va i detta själv ?? Kramar