• Frufin

Vi som har BF i okt

Hej alla! Här väntar vi också en sladdis! Har två tjejer, 10 o snart 8 år! Känns fortfarande helt overkligt. Plussade på BIM i måndags. ???? Visste att vi prickat ÄL! Har lovat mannen at ta ett digitalt imorgon, så hoppas jag han förstår också! Och att vi kan glädjas fullt ut. Jag är trött och så törstig hela tiden. Ibland lite bubbel o pirr i magen. Grattis till er!

• Frufin

Kul att det är flera med sladdisar på G! Tror vi är rätt ensamma i bekantskapskretsen med att " börja om". Det är blandade känslor, kommer man orka? Det är ju ändå några småbarnsår, även om de blir stora fort... Ja det snurrar lite här.... Jag skulle också vilja göra tidigt ultraljud får man det på vanlig mvc? Gick privat sist o då fick man det.

• Frufin

V 6 idag :) tror jag. Bor i Sthlm. Tänkte också ringa MVC imorgon kanske... Känns som att man är gravid på låtsas när man inte berättat för nån, inte hinner tänka på det på jobbet, mannen o jag kan inte prata om det så mkt hemma eftersom barnen är så stora osv. Vill att tiden ska gå, ska bli så roligt att berätta för barnen framförallt!! När tänker ni berätta för barn, familj, på jobbet?

Svar på tråden Vi som har BF i okt