• S765

Vi som har BF i okt

Jag har också bf i oktober, 14/10 :)

Det är mitt och min sambos första barn så allt är nytt. Ömmande bröst, molande värk i magen och kissar oftare är väl de syntom jag känner av mest. Är även lite mer hungrig och mår illa då och då.

• S765

Jag är i vecka 6+2 och ska göra vul om en vecka. Så nervös att man inte ska se något hjärta, men försöker tänka positivt.

När är det hjärtat ska börja slå? I början av vecka 6 eller är det senare/tidigare?

• S765
    Pyret82 skrev 2016-03-11 11:13:58 följande:

Hej hej

Får jag vara med här? Sjukskriven tillomed 24 april för extremt gravidillamåeende :( känns inge kul alls just nu. Mår verkligen skit!

Bf 17/10

Jag har precis samma problem! Mår så himla illa och precis blivit sjukskriven 2 veckor. Helt orkeslös och vill kräkas konstant. Får verkligen kämpa med att behålla maten...är i vecka 8+4, hur långt gången är du?
  • S765
    Pyret82 skrev 2016-03-14 09:30:17 följande:

V.10 idag. Igår kom det bara upp en ggn! (Men äter ju NOLL....) Ska ta lite värden idag. Börjar bli uttorkad.... :(

Det är riktigt jobbigt. Jag får i mig lite vätska och mat, men det är inte tillräckligt. Ska prata med min bm idag igen.

Hoppas att vi mår bättre snart!
Svar på tråden Vi som har BF i okt