• Julia79

Vi som har BF i okt

Hej!
    Får jag vara med här :)
    Precis plussat och väntar mitt 5:e barn, har tre större barn sen innan och en 11mån bebis hemma!
    Så glad, när har ni BF?
    Jag tror det blir runt 30-31 okt för oss

• Julia79

Åh vad härligt att höra, Grattis till er <3

Dalkullan skrev 2016-02-22 19:49:47 följande:

Äntligen kan jag vara med i en sån här tråd!

Plussade i måndags efter 3e ivf-behandlingen och flera års försök - gick in i v 6 idag.

Ena halvan av mig vill berätta för allt och alla, puta med magen och prata krämpor. Den andra vågar inte tro på nåt av det här..;)

Stort grattis till oss alla!

• Julia79

Åh vad svårt :( Jag väntar ju mitt 5:e, har oxå gjort abort tidigare och kan säga att jag ångrade mig så sjukt mycket efteråt!!! Mitt råd är bara, gör inget förhastat och gör absolut inget du inte vill om du inte verkligen måste...Jobbig sits, tänker på dig och hoppas ni kommer fram till ett gemensamt beslut som verkligen känns rätt för er <3 Styrkekramar!!

Anonym (ångerfull) skrev 2016-02-22 22:46:05 följande:

Jag har bf 23 oktober.. Men har tid till läkare och barnmorska på onsdag inför abort..

Väntar mitt fjärde barn, har tre pojkar ett på 3år, ett på 2år och ett på 8månader. Jag är 21år och sambon 25år.

Vi har pratat om abort men egentligen vill jag inte.. Känns så fel. Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till :(

• Julia79

Grattis till plusset Klart det är jobbigt om du har feber och är sjuk, känslorna kommer säkert när du mår bättre igen Alvedon kan man absolut ta, jag fick det rådet förra gången av min BM att "det är bättre att ta alvedon än att du är för varm, då mår bebis i magen bättre också" <3

Decibel84 skrev 2016-02-23 11:20:18 följande:

Plussade i lördags och kämpar med en förkylning.

Har kämpat i flera år för detta men varför kan jag inte vara glad?

Förkylningen gör mig också orolig och stressad och jag är rädd för att ta alvedon, har haft feber sen i lördags.

Känner mig bara så nere fast jag borde vara överlycklig

• Julia79

Åh härligt!! <3 Grattis!!!

Hilda77 skrev 2016-02-23 12:49:27 följande:

Då var det avklarat. :) Fint litet hjärta som tickade på. bebis mätte till 6+5 men jag är 6+3, har inseminerats så ingen fråga om datumen. Så skönt. :)

Svar på tråden Vi som har BF i okt