Inlägg från: Mammatilljesperochkevin06 |Visa alla inlägg
  • Mammatilljesperochkevin06

Vi som har BF i okt

Malhin skrev 2016-02-19 11:34:25 följande:

Ja de gick hemskt fort så de kom som en chock.

Detta blir sista, tror jag. Jag börjar känna mig gammal ;)

Flerbarns mamma
    Hehe man vet ju lerig om det blir ens sista;)
    annikasan skrev 2016-02-19 12:40:13 följande:

Hej! Jag skrev jättelångt och så försvann allt när jag skulle skicka... Sådant känns alltid lika deppigt! Vill gärna vara med här då den andra oktobertråden känns lite svår att överblicka.

Mycket mer kortfattat nu: 32 år, bor i Malmö, har en son som blir två år i april. Jag och min man var helt överens om att vi av olika anledningar bara skulle ha ett barn, men så hände det här (ooops!) och nu känns det helt självklart att vi ska bli en till. Gud vad jag hoppas att det här går vägen! Håller tummarna för oss allihop!

Bor förresten åxå i Malmö å är åxå 32år har två söner 13-10 år :)
    Hilda77 skrev 2016-02-23 10:32:29 följande:

Konstigt! Visst var du i Malmö med? För det är gynakuten iMalmö som kallat in mig idag.

Japp kag var. I Malmö men dom vägrade jag blödde å hade lite ont men jag var för tidigt skede
    Tyret1501 skrev 2016-02-23 15:50:32 följande:

Hej jag hänger på här! Jag plussade för några dagar sedan och har bf 25 okt :) jag är så glad! Men trött och illamående fram och tillbaka. Och huvudvärken hade jag glömt bort..

Detta blir (förhoppningsvis) mitt andra barn! Förra graviditeten gick allt bra så jag hoppas att det blir lika denna gång! Det där med oron är så jobbig, men å andra sidan så slutar det inte! Barnet ska födas och sen ska det överleva tills man själv dör. Det slutar aldrig, så det är bara att finna sig i det ochinte låta det ta över!

Kul med många malmöbor! Har ni funderat vilken barnmorskemottagning ni ska gå till? Jag funderar på capio på singelgatan (nära där jag bor). Sist var jag på mamma Mia och gillade varken mvc eller bvc!

Grattis till alla plus! :D

Välkommen å grattis :) här ska man gå på Rosengård eftersom man bor i närheten hehe
    Bäst å ta den som är närmast
    Tyret1501 skrev 2016-03-01 18:51:09 följande:

Fan vad tråkigt att höra :( Gav dom dig en förklaring? Man går ju inte runt och tror att man är gravid i 4 veckor utan anledning!

Nä dom sa inget jag fattar men skulle dit på torsdag igen för åter koll å se om dom hittar något då
    mamma till L skrev 2016-03-02 16:38:11 följande:

Gick inte riktigt som jag tänkt mig idag. Syntes en kraftig blödning och hon förklarade att de va ett missfall. Hon kollade noga och ja undrade varför. Ville ju bara upp ur stolen och ut till bilen och gråta. Tillslut sa hon. Titta! Där va de -, ett litet tickande hjärta. Ja hoppas hoppas nu denna lilla ärta stannar kvar där innan. Men gör ändå ont i hjärtat att ett inte klarade det. Någon som vart med om liknande.

Hur gick det för dig?
    mamma till L skrev 2016-03-09 08:00:38 följande:
    De säger att ja måste vänta till 18 mars innan jag får göra ett nytt ultraljud för att se om den andra finns kvar och mår bra. Fruktansvärt jobbigt att gå och inte veta. Har graviditetssyntom men samtidigt symtom för missfall eftersom tvillingen inte klarade sig.
    Tråkigt för den ena tvillingen men hoppas den andre stannar kvar för dej jobbigt med en lång väntan
    mamma till L skrev 2016-03-14 11:57:57 följande:

Dags för mig också att lämna gruppen fick missfall på ena tvillingen förra veckan och den andra denna veckan ????. Lycka till och njut av era minisar

Beklagar för MF har inte lämnat gruppen här heller än:(fick åxå MF ta hand om dej
    mamma till L skrev 2016-03-14 13:45:14 följande:
    Va tråkigt att höra. Känner mig helt tom. Ta hand om dig. Kram
    Ja man känner sig väldigt tom i början men det avtar så småningom. Kram
Svar på tråden Vi som har BF i okt