Vi som har BF i okt
Konstigt! Visst var du i Malmö med? För det är gynakuten iMalmö som kallat in mig idag.
Konstigt! Visst var du i Malmö med? För det är gynakuten iMalmö som kallat in mig idag.
Då var det avklarat. :) Fint litet hjärta som tickade på. bebis mätte till 6+5 men jag är 6+3, har inseminerats så ingen fråga om datumen. Så skönt. :)
Jag bor i en liten by utanför Malmö. Kommer gå i Trelleborg som är närmst. Gick där förra gången och var supernöjd. Min barnmorska var super.
Idag va jag på inskrivning hos MVC o tog en del prover. Ska dit igen nästa vecka o sen 3 veckor efter de. Ska boka in första ultraljudet nästa vecka o läkarbesök för o planera min graviditet o ultraljuden ????
Jag hoppar in här med, Bf 24/10. Har två grabbar innan på 4 och 6. Vi bor i Västergötland.
Jag har berättat för mina absolut närmaste vänner, ca 6st. Vill ha några o prata med om de o de är svårt o hålla sig :)
Har ej sagt något till mina barn eller våra familjer än, väntar ett tag till. Sist börja magen svälla i vecka 10 så de för den de denna gången oxå så blir de svårt o hålla de hemligt.
Idag va jag på inskrivning hos MVC o tog en del prover. Ska dit igen nästa vecka o sen 3 veckor efter de. Ska boka in första ultraljudet nästa vecka o läkarbesök för o planera min graviditet o ultraljuden ????
Jag har berättat för mina absolut närmaste vänner, ca 6st. Vill ha några o prata med om de o de är svårt o hålla sig :)
Har ej sagt något till mina barn eller våra familjer än, väntar ett tag till. Sist börja magen svälla i vecka 10 så de för den de denna gången oxå så blir de svårt o hålla de hemligt.
Jag gjorde ett tidigt vul på gynakuten i Malmö. Ringde dit då jag hade smärtor på vänster sida. De bad mig komma in och gjorde ett vul.
Mitt mvc erbjuder ultraljud vecka 8-10 om man har en oro eller inte vet hur långt gången man är.
Förra graviditetengjorde dom ett på mig under inskrivningen då jag bara råkade nämna att jag var orolig att där inte var något iom att jag inte hade några symtom.
Tycker det är bra att dom gör det. Man slipper så mkt oro.
Trelleborg var det! Ja, nä det är ju inte riktigt ett alternativ.. känner ju mig lite lurad! Vill inte iheller utnyttja gynakuten, de gånger jag har haft med de att göra har det vart väldigt påfrestande för dem att ha och göra med mig. Skittrist! Men men! Kanske får bli något sådant ändå!
Jag har tagit sjukt många gravtest. :) blev lite besatt. Slutade när jag insåg att dom säger inget. Fick bara 2-3 veckor på clearblue trots att mitt hcg var över 9000. Det ska slå om vid 2000. Mitt slog aldrig om. Även när jag hade 14000 i hcg fick jag bara 2-3 veckor.
Ett grav symptom jag glömt bort. Sjukt svullna ben. Kom tidigt förra gången med. Dags att köpa stödstrumpor. Är för tusan bara i vecka 7+
Jag gjorde vul 6+3. Syntes tydligt på mig.