Höstbebisar efter IVF 2016
Bra att du startade en tråd jewel! =)
Bra att du startade en tråd jewel! =)
Ni som meddelat klinikerna: har ni fått tid för ul? <3
Jag fick ett ryck när jag gick förbi apoteket förut, gick in o köpte ett gravtest. Blev nog påverkad av erat snack här :) Tog det nu precis på toan på jobbet. Känns så skönt att det visade 3+, nu känner jag mig lugn!
Hej allihopa!
Äntligen blivit gravid efter 7 IVF och har haft bra HCG-värden (blodprov) så här långt.
Har börjat fundera på att använda en sticka dock.
Jag har i princip inga symtom alls och bör vara runt 5+0/1. Har haft mer symtom från IVF-medicinerna tidigare, då jag inte har blivit gravid, så lite orolig blir man ju.
Jag är likadan, oroar mig så fort jag inte känner massa...dum man är egentligen. Men bröstvårtorna är så sjukt ömma och brösten "bränner" då o då.. lite illamående då o då men inget som stör jättemycket.. men har börjat må illa av olika lukter märkte jag igår.. men de värsta...allt detta kissande!? På nätterna m.m har ALDRIG behövt kissa på natten innan jag blev gravid, nu är de ibland 2 ggr om natten.. men men, bara o vänja sig antar jag =) Kan tiden gå lite fortare nu tack!? Trevlig helg till er här inne preggo-kompisar :)
Idag plussade jag! 6:e försöket. Hoppas det blir 3:e gången gillt. Har varit gravid två gånger tidigare men aldrig hela vägen. :D