Höstbebisar efter IVF 2016
Nu börjar jag bli nöjd med hemmapysslandet :) Alla krukväxter är duschade, alla lådor organiserade och tvätten är tvättad. 9 dar kvar....
Nu börjar jag bli nöjd med hemmapysslandet :) Alla krukväxter är duschade, alla lådor organiserade och tvätten är tvättad. 9 dar kvar....
Amie, min var också tokig igår. Så himla stora rörelser, hela magen hoppade hit och dit. Hade inte en tanke på att det skulle vara nåt fel...bra att du kunde bekräfta :)
Usch, vilken natt jag haft. Förvärkar var 20:e minut hela natten. De avtog vid småtimmarna och bebben började istället försöka gräva sig ut. Jag gav upp vid halv fem och gick och kokade kaffe och sen dess har jag suttit i soffan med helt kolugn mage. :/
Idag har jag också boat. Jag beställde findus kanelbullar från mathem.
Annars sitter jag mest i soffan och har ont. Men ingen bebis i sikte. Jag som var så säker på att hon skulle komma före BF.. snopet..
BF idag! :)
Jag vaknade kvart över fem för ett toabesök och fick en söt, liten rosastrimmig slempropp på papperet. Inte ens en tiondel så stor som förra, men med teckenblödning. :)
Hoppas, hoppas, hoppas!!!! :D
Hittade en liten bit slempropp här innan läggdags, alltid något!
Idag kl 16.11 dök vår underbara lilla dotter upp! Hon är underbar :) det var både det värsta jag gjort och det häftigaste jag gjort! Nu hämtar vi oss på BB och hon sover gott på sin pappas bröst.
Jag har helt plötsligt blivit supernervös inför typ allt! Har jag gått hemma för länge nu? :)
Ja Amie, samma här faktiskt! Också är jag rädd att storebror ska känna sig undanskuffad. Han har så himla stort närhetsbehov nu, som om han känner på sig att någon ska lägga beslag på mig snart. Men jag kanske läser in för mkt i det.