Höstbebisar efter IVF 2016
Läste igenom tråden från början och såg att trådstartaren börjat på en lista med bf, namn osv Det var den jag tänkte på
Ja, det är mycket med symptomens vara eller inte vara!
Läste igenom tråden från början och såg att trådstartaren börjat på en lista med bf, namn osv Det var den jag tänkte på
Ja, det är mycket med symptomens vara eller inte vara!
Usch, jag har börjat vakna på nätterna vid 3-4 utan att kunna somna om. Jättejobbigt! Man är ju trött nog som det är.
Såg att flera har appen Gravid och Baby. Är den buggig för er? Ibland laddar den två sidor samtidigt och blir totalt omöjlig att läsa. Jag ska nog testa nån mer app.
Då var vi ju där samtidigt båda gångerna :D
Jag tycker lite både och, men övervägande bra! Nu när vi fått plus så hoppas jag UL är sista besöket där :)
Tack Libra1, Iallallalla och Sally Cinnamon :)
Hur beräknar ni förlossning?
Nu hittade jag på babyvärlden där det gick att räkna ur efter befruktning. Då har vi bf 22/10 utefter befruktning samt cykellängd. Då har vi bf 22/10 :)
Härligt! Jag håller tummarna för dig idag!
Vad tråkigt att det blev så. Men de kunde ju se att det sitter rätt o inte är utomkveds, alltid nåt!
Jo dom ville ju kolla så den satt rätt kom jag på ;) jag blir så nervös på det här.
Det får ses som positivt tycker jag! Men visst är väntan seg.. Jag håller tummarna för er :)
Nojigheten är alltid där för mig, blir så påfrestande :/ ett par gånger idag har jag fått huggsmärta i magen
Säkert ingenting men kan inte låta bli att tänka att det ska gå fel..
Fler dumma frågor från mig.. Nån mer som fått riktigt trög mage? Jag tror jag kan säga förstoppad idag. :( Och vad gör ni åt det? Jag har mosat i mig katrinplommon idag, men borde kanske gjort det för tre dar sen för att slippa förstoppning? Har provat microlax också, men det gav bara en liten effekt.