Höstbebisar efter IVF 2016
Åh lättnaden efter ett lyckat KUB! Jag bara sitter och ler vid mitt skrivbord.
Åh lättnaden efter ett lyckat KUB! Jag bara sitter och ler vid mitt skrivbord.
Tack! De räknar ut det direkt, ingen väntetid. Och man får en konkret siffra som de kan förklara om man vill. Var sjukt nervös innan men nu - Fågelkvitter och fanfarer!
Tack för alla glada tillrop efter KUB! Nu känns det lugnt och på riktigt.
Lycka till med nytt försök Stajlish!
Kub utfört och vul.... Inget foster.. har tillbakavuxit... hinnsäck en hade ff vuxit, därav mina fortsatta symptom.. Fostret dog strax efter första vulet i v 7+3... tomhet, hopplöshet och tröstlöst....
Jag har fått en helt sanslös huvudvärk. Igår var det 8:e dan i rad. Vet inte vad jag ska ta mig till och vet inte hur jag ska klara av att jobba. Nån som har nåt tips som inte involverar alvedon? :(
Idag ska vi få träffa en läkare och kolla upp blödningarna. Nervöst!!! Vecka 15 nu. Magen växer i alla fall och jag går upp i vikt.
Skönt att höra, Libra.
Jag KANSKE känner något litet pirr på kvällen när jag lägger mig, men har tyvärr moderkakan i framkant precis som förra graviditeten så det blir nog tydligare längre fram.
Glömde mina seaband hemma idag, tänkte att det mest var placebo ändå men nej. Mår riktigt illa. Hu. Så jag rekommenderar dem härmed!
Grattis till lyckade KUB, vilka bra siffror!