Gravid och närmare 40?
Plussade svagt svagt i morse på BIM-3...hoppas det ökar!
Jag är 39 år, har två barn sen ett tidigare förhållande på 5 och 8 år, en flicka och en pojke.
Detta blir min killes första <3
Tog ut spiralen 4/1-16 och detta var andra försöket...lite lätt chockad! Har vart så himla orolig om jag ens ska kunna ge han ett barn och hade räknat med många månaders försök, ev privat IVF till slut. Vart många tårar av oro när vi väl började, så himla rädd för vad det i framtiden skulle kunna innebära om vi inte får nåt gemensamt...
Har inte berättat ännu då jag vill ha ett klart och tydligt test att visa honom innan, inte nåt som man knappt ser med blotta ögat. Så håll tummarna att det ökar nu!
Längtar väldigt efter en liten plutt igen, få uppleva den där första gången genom honom. Kanske vara ytterligare lite avslappnad med att ha en liten, njuta till max att få se ett litet barn komma till världen igen. Trodde verkligen inte det skulle bli fler för mig, hade tänkt jag skulle träffa nån som med hade barn och var rätt nöjd med mina två, även om jag alltid tänkt att jag ska ta en sista funderare när jag är runt 40..och nu är man här och det känns fantastiskt!
Önskar nu så att detta är en frisk graviditet och att vi får gå hela vägen. Kan knappt vänta tills jag kan berätta för honom, vet att han kommer bli helt överlycklig!