Inlägg från: lillefröe |Visa alla inlägg
  • lillefröe

Tror jag är Gravid helt säkert nu!

ta ett test.. och skippa ölen och ciggen tills du gjort det  

• lillefröe
    atlastpregnant skrev 2016-02-29 18:10:03 följande:

frågan är varför alla på den här sidan alltid bara svarar, ta ett test. Skrev utöfrligt att jag inte vill det. 
    Öl skrev jag att jag inte va sugen på , det va just det. Sen dess har jag inte druckit ens. Det va flera veckor sen och då tänkte jag hmm jag kanske är gravid ändå. Men släppte det. Inte varit sugen på vin eller öl sen dess utan äcklas av det. Cigg, jag är ingen rökare utan röker när jag är nervös eller orolig pga min panikångest. Förra veckan kom det ett par sådana dagar och då märkte jag att jag mådde riktigt illa efter varje ciggarett. Till slut spydde jag faktist t.om så nej jag röker inte igen heller.

För att det är det mest logiska att göra om du är gravid! Det är därför jag skriver att du ska ta ett test. Om du verkligen tror "helt säkert att du är gravid" (som trådstarten säger) så borde du ta ett test. Eller ringa din barnmorska och säga att du är gravid och vill komma på inskrivning. Om du där säger att du inte har tagit ett test, så kommer dom ta ett test. 
Svar på tråden Tror jag är Gravid helt säkert nu!