• Linutis

bim+3 neg test

Jag testade clearblue 1 vecka efter beräknad mens. Negativt. Testade varje dag i två veckor med rfsu. Negativt test. Jag köpte grav tester på tradera o vips! Jag fick positivt! Idag är jag i vecka 17 :) så det va inte alls länge sen jag testade mig om man säger så. Men om jag räknar tillbaka så borde jag vart i vecka 6 då jag testade med clearblue. Jag tycker själv allt va konstigt. Man kan tycka att clearblue ska ge svar. Inte ens min barnmorska kan svara på varför det va så :)

• Linutis

Jag plussade alltså vecka 8-9 med tradera grav testerna :) det va engelsk text på dem. Så vet ej vad för "märke" det va. Det va smala tunna

• Linutis
    Villtro1 skrev 2016-03-05 14:22:59 följande:

Herregud!!!! Tog ett test från gravidkollen sånt där billigt. Bim + 2. Både jag o sambon såg två tydliga streck!!!! Svimma nästan. Sen försvann det?!?!?! Ska jag ta nytt fast typ clearblue eller tror ni de va fel på testet? :(

Lita på de! Grattis!
  • Linutis
    Villtro1 skrev 2016-03-05 22:06:21 följande:

Tog ett RFSU test senare, blev negativt :/ ska testa imorgon igen (har 2 kvar) annars väntar jag länge. Kan inte gå runt o stressa upp mig o testa varje dag :/ så tröttsamt

Jag tog massvis med rfsu. Jävla stickjävlar. Köpte mina på tradera haha
  • Linutis
    Villtro1 skrev 2016-03-05 22:06:21 följande:

Tog ett RFSU test senare, blev negativt :/ ska testa imorgon igen (har 2 kvar) annars väntar jag länge. Kan inte gå runt o stressa upp mig o testa varje dag :/ så tröttsamt

Ja okej! Men ge inte upp! :) annars köp på tradera :)
  • Linutis
    jolmar skrev 2016-03-30 06:26:49 följande:

Fick plus igår! Hoppas bara lillen vill stanna nu också <3

Jaaaaaaaa!!!!!!!!!! GRATIIIISSSSSSSSS!!!!!!
Svar på tråden bim+3 neg test