• Villtro1

bim+3 neg test

Är på bim +1 inga menskänningar bara gravsymtom sedan äl+6. Fick även svullen mage idag. Hoppas få se ett plus snart :(
    Känns i hela kroppen att jag är grav så hoppas inte jag inbillar mig.

• Villtro1

Bim + 2. Fortfarande ingen mens i sikte.. Har inte vågat testa idag. Vill inte få fler minus :P

• Villtro1

Herregud!!!! Tog ett test från gravidkollen sånt där billigt. Bim + 2. Både jag o sambon såg två tydliga streck!!!! Svimma nästan. Sen försvann det?!?!?! Ska jag ta nytt fast typ clearblue eller tror ni de va fel på testet? :(

• Villtro1
    Linutis skrev 2016-03-05 21:49:38 följande:
    Lita på de! Grattis!
    Tog ett RFSU test senare, blev negativt :/ ska testa imorgon igen (har 2 kvar) annars väntar jag länge. Kan inte gå runt o stressa upp mig o testa varje dag :/ så tröttsamt
  • Villtro1
    jolmar skrev 2016-03-07 09:33:05 följande:

Hur går de för er? Min mens dök upp den 2/3 .. Gör ett nytt försök denna månad.

Vad trist. Lycka till! Jag är på bim+4, ingen mens. Negativt med gravidkollens billiga test :/
  • Villtro1
    fattar nada skrev 2016-03-05 22:03:01 följande:

Hej!

Själv är jag på bim +3 idag, ingen mens i sikte alls. Tog ett test på bim +1 som var negativt, slänger in bild på det dock om jag lyckas :p vet inte heller när jag ska våga testa igen :/

Hej! Jag är på bim+4 fortfarande negativt :(
  • Villtro1
    Linutis skrev 2016-03-05 21:49:38 följande:
    Lita på de! Grattis!
    De stickorna jag testade med efter och idag var tyvärr negativa :/ bim+4 ingen mens än..
  • Villtro1

Bim + 5. Bim + 6 om några timmar. Fick negativt på bim +4 tänker vänta tills bim+7 och testa igen. Ska till bm då.. Någon som plussat så sent?

• Villtro1
    jolmar skrev 2016-03-09 07:20:15 följande:
    När jag var gravid med dottern så fick jag negativt bim+7 med kvällsurin och acos test. Fick plus med morgonurin bim+8 och clearblue.
    Roligt att höra! Än är inte hoppet förbi med andra ord! :D hoppas det är så för mig med. Att jag bara plussar sent.
Svar på tråden bim+3 neg test