• Anonym (Tut tut)

Vågar inte sätta mig över ansiktet

Minns första gången en kille sa det. Jag förstod ingenting och är glad att jag bokstavligen inte satte mig där. Nu är det aldrig någon som frågat och jag vågar inte säga något. Hur gör man. Det känns så brutalt på något vis. Är det någon som suttit som en groda och ramlat eller sitter du oftast på huk?

• Svar på tråden Vågar inte sätta mig över ansiktet
  • LEG

Bara sätt dig o njut. Du har full kontroll över hur hårt eller mjukt du vill ha det, bara höja o sänka dig lite. O tror säkert din karl kommer njuta han med av att få göra det riktigt skönt för dig, dina safter o så få fittan exponerad så ljuvligt nära. Kör på

• Tom Araya
    Anonym (Tut tut) skrev 2016-03-03 12:36:28 följande:

Minns första gången en kille sa det. Jag förstod ingenting och är glad att jag bokstavligen inte satte mig där. Nu är det aldrig någon som frågat och jag vågar inte säga något. Hur gör man. Det känns så brutalt på något vis. Är det någon som suttit som en groda och ramlat eller sitter du oftast på huk?

Enklast är om du sitter på knä, ungefär som i en 69'a fast du behöver inte luta dig fram över hans kön utan kan sitta mer upprätt. Sitta på huk fungerar också, men alla tjejer har inte den styrkan och uthålligheten i benen.
    Åt vilket håll du sitter är valfritt och där går ju att variera.
  • Mrs Okänd
    Tom Araya skrev 2016-03-08 09:53:39 följande:
    Enklast är om du sitter på knä, ungefär som i en 69'a fast du behöver inte luta dig fram över hans kön utan kan sitta mer upprätt. Sitta på huk fungerar också, men alla tjejer har inte den styrkan och uthålligheten i benen.
    Åt vilket håll du sitter är valfritt och där går ju att variera.
    Jag står på knä och håller mig i sänggaveln och tydligen går det åt en hel del muskler till detta...blir som spaghetti i armar och ben. Bra och skön träning...Skrattande Sitter man på huk är det ju svårt att själv reglera "styrkan".
  • Smastor
    Mrs Okänd skrev 2016-03-08 10:53:05 följande:

Jag står på knä och håller mig i sänggaveln och tydligen går det åt en hel del muskler till detta...blir som spaghetti i armar och ben. Bra och skön träning... Sitter man på huk är det ju svårt att själv reglera "styrkan".

Vad bänkar du då? :D
  • Smastor
    Mrs Okänd skrev 2016-03-08 13:51:57 följande:

Aldrig...

Där ser du
  • Anonym (Sine)

Våga testa, sätt dig och se om det är nåt för dig! Själv älskar jag att sitta över någons ansikte och bli slickad, de gånger jag trots allt vill ha sex.

• Givdul

Vem älskar inte någon som sitter och säger hej och hej över ansiktet

• HejPippi

Min kille älskar det men jag tycker inte det är skönt :p känner mig som en valross som kväver honom typ! Prova! Du kanske älskar det, men om du inte känner dig bekväm med att göra det så tycker jag inte du ska det. Sex ska vara kul :)

• Givdul
    HejPippi skrev 2016-03-19 00:20:28 följande:

Min kille älskar det men jag tycker inte det är skönt :p känner mig som en valross som kväver honom typ! Prova! Du kanske älskar det, men om du inte känner dig bekväm med att göra det så tycker jag inte du ska det. Sex ska vara kul :)

visst ska sex vara kul. man gör det man är bekväm med o sedan njuter jag
  • Anonym (big)

Är en grym känsla... men jag har så stora lår så det går inte att stå på knä och huk blir tungt efter en stund eftersom man också blir tillfredsställd...

Älskar dock att känna mun och tunga på och i min f...a!!

• Anonym (Quexet)

Jag älskar det, sambon älskar det, men det är svårt att ta sig dit! Obestämd Håller med de som säger att man känner sig som en valross, så sängramen o ett glas vin ( ) räddar upp det mesta. Flört

• Anonym (Man som gillar kvinnor)

Sexigt som fan med tjejer som tar för sig om du frågar mig ; )
    Hur du gör det är inte viktigt. Att du vill göra det är själva grejen. Var inte orolig att en bra älskare ska tycka att det är konstigt

• Anonym (Mr Prefect)

Som tur älskar min fru att göra det...hon är fd professionell dansare så hon har styrkan..

• Anonym (Frasse)

Nu är det väl inte meningen att man skall sitta med hela sin tyngd. Jag gilla när hon juckar och gör det skönt för sig själv, och gärna att hon får en orgasm med.

• Efraim Barkbit
    Anonym (Frasse) skrev 2016-03-19 05:38:37 följande:

Nu är det väl inte meningen att man skall sitta med hela sin tyngd. Jag gilla när hon juckar och gör det skönt för sig själv, och gärna att hon får en orgasm med.

Bra beskrivning! Instämmer.
  • Efraim Barkbit
    Efraim Barkbit skrev 2016-03-19 08:12:08 följande:

Bra beskrivning! Instämmer.

Läste ju fel

Tycker att hon skall sitta med HELA sin tyngd till o från så man får den där sköna massiva känslan av att ha fittan över ansiktet. Magiskt!
Svar på tråden Vågar inte sätta mig över ansiktet