• Linutis

någon som plussat senare än bim+1?

Köp på tradera 99% säkra stickor. Testade hemma med rfsu samt clearblue, gick även till mottagningen för o ta grav tester, alla negativa! Testade varje dag! Usch vad mucket pengar jag spenderade! Tills jag testade med stickorna från tradera! Hade sista mens 2 oktober o fick plus 11 december

• Linutis
    Villtro1 skrev 2016-03-07 12:07:01 följande:

Wow! Så försenad mens? Då är jag inte ensam :) vad roligt och GRATTIS till ditt efterlängtade plus!!! Lycka till!

Vad heter de stickorna? Har hört fler som pratat bra om dem :) Jag har spelat in samtal hos barnmorskan så hon ringer upp imorgon, då tänkte jag boka tid. Kanske blodprov och v-ul. Får se vad hon tycker. Min mens är försenad 4 dygn nu (bim+4) vilket den inte brukar, och inga tecken alls på mens. Fick negativt på graviditetskollens test imorse så börjar verkligen tappa hoppet. Ska inte testa mer nu på ett tag. Ska se vad barnmorskan säger och bara låta tiden visa..

Åh tack !

Jag ska kolla vad det hette. Nu hittar jag dock inte dem. Ska se om jag har några kvar hemma för o se vad det hette. hmm inte mens på 4 dygn. Inte ens tecken på mens, frustrerande!! O speciellt ännu mer frustrerande när man får negativt på test! Hoppas hoppas! Håller tummar o tår för dig hör av dig !!
Svar på tråden någon som plussat senare än bim+1?