IVF mars/april
![](http://www.familjeliv.se/bundles/flmtinymce/vendor/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-wink.gif)
Regnbågsdröm - härligt att höra att din blödning har kommit igång! Nu håller vi tummarna :)
Regnbågsdröm - kom precis hem , av 8 befruktade så klarade sig 1, den hade utvecklat sig väldigt bra, så nu är den lilla kämpen i min mage. Blev tyvärr inget till frysen.. Så nu är det bara att vänta tills de 15:e då jag får göra gravtestet.. :)
Regnbågsdröm > Vad skönt att blödningen kommit så du får komma igång nu i veckan!
Det är lurigt det där att följa & fråga om andras erfarenheter känner jag själv. Det är både bra ibland och kan skapa oro, samtidigt. Själv har jag valt att försöka bara förlita mig på min klinik och att de gör allt de kan, även om det är svårt.
Idag har de gjort äggplock på mig, hade 6 blåsor & det blev 5 ägg. Gjorde ont på en sida, men helt klart uthärdligt. Inte så många ägg men jag är ju 39...
Nu lite nervös väntan tills imorgon då de meddelar hur många som kunnat befruktats..
Vet inte när lokalbedövning släpper? , men så här 3,5 timmar efteråt känner jag ingen smärta alls...
Linoa131 & regnbågsdröm - ja jag hoppas verkligen att det är en riktig envis kämpe som är där.. Nu kommer väl dessa två veckor vara de längsta och jobbigaste under hela behandlingen. Skam den som ger sig. Nu får vi alla hålla tummarna för varandra och hoppas på att detta verkligen är vårt år.. <3