IVF mars/april
Tack för tumhållningarna! Blir äggplock på torsdag!
Tack för tumhållningarna! Blir äggplock på torsdag!
Tog Ovitrellen ikväll. Nu blir det en medicinfri dag imorgon och sen äggplock. Spännande och samtidigt nervöst!
Äggplock imorgon med uppstigning kl 4! Uppe på det har jag lyckats få bihåleinflammation! Så ont i bihålorna så jag döööör! Kommer knte kunna sova många timmar i natt.
Nu har jag fått tillbaka ett befruktat ägg. Fin påskpresent! ????
Åh! Tiden mellan ET och testdag är tortyr! Ruvardag 2 idag, men känns som flera veckor!
Ah! Själv älskar jag ruvartiden. Känner mig gravidare än nånsin då. När är TD?
Hur många är vi som ruvar? Några symtom? Jag är på ruvardag 6. Ömma bröst och lite känningar i magen. Men jag vet ju att Lutinus ger samma symtom. Igår efter toalettbesök fick jag jättekramp i magen. Var tvungen att lägga mig en stund på jobbet. Undrar vad det var!? Kanske tarmarna. Ont gjorde det i alla fall! :(
1 ruvare här! Har dock bara kommit till dag 2... Känns som en evighet detta!
Själv är jag helt inställd på att fusktesta då jag absolut inte kommer palla med att vänta ända till testdagen!
Vad är det man säger, att det tar 10 dagar för ägglossningssprutan att gå ur kroppen?
Jag är på rd 1. Satte in en fin femdagars blastocyst igår. Såklart för tidigt för symtom, lite kramper och stickningar då och då. Gjorde ostimulerat FET så slipper graviditetsymtomen från Lutinus denna gången. Men känner mig ganska tom och nedstämd faktiskt. Vägen till insättning kände jag mig cool och förväntansfull men nu helt tvärtom.
Lycka Till!
Men hjälp! Fulgråter till Lets dance när Biancas pappa hade skickat hälsning och när Lindas barn körde hejaramsa! Hahaha! Hoppas på att det är gravidhormoner som sätter in! Hahha! Är aldrig blödig annars!
Tjuvtestade tvärminus idag på ruvardag 8. Det gjorde jag även när jag var gravid med vår dotter och då visade det plus redan då. Hoppaet är ute. :(
Tack! Just nu är det bara svart. Trodde verkligen på denna gången. :(
Testdag på lördag och ska självklart testa då också, men jag känner min kropp. Det var bara så rätt denna gången.
Lycka till ni andra!