Ont i ländryggen, svullen mage, knappt illamående längre
Hej alla! Jag skulle ju inte vara orolig den här gången hade jag ju bestämt ;). Har ett barn sen innan, fick MA innan den graviditeten. Nu gravid i vecka 5. Mådde under helgen rätt illa men det har verkligen avtagit, lite smått då och då kanske, men knappt märkbart. Vet att det är tidigt, förra graviditet började jag inte må illa förrän vecka 7. Men tänkte att det var lite konstigt att det helt plötsligt minskat så?
Sen har magen varit rejält svullen på kvällarna, stor balkong. Ser löjligt ut!! Lite svullen på morgonen men det ökar under dagen. Är det "normalt"?
Sen till ländryggen. Har väldigt ont när jag står upprätt eller går. Kom igår och har bara blivit värre. Men böjer jag mig framåt när jag står eller sitter gör det inte det minsta ont. Ingen molvärk i ryggen. Svårt att förklara smärtan. Kanske som en överansträngning fast jag inte överansträngt mig. Förstår ni? Haha
I alla fall. Jag är nojig att det är något fel. Så vore skönt att få höra era erfarenheter? Kanske är helt normalt??