• youngwomen

Gravid utan symptom?

Hej.

Idag är jag på bim+3 och imorse tänkte jag "jag testar för säkerhetsskull" och då hade jag en sticka som visade +. Tänkte äh de måste vara fel, gick till affären och köpte ett digitalt, och fick ett + till. Är de möjligt att vara gravid fast jag knappt känner mig gravid, jag har ont i brösten som vanligt innan mens men inget annat. Är så orolig något ska gå fel!

• Svar på tråden Gravid utan symptom?
  • SJLN

Absolut normalt, kände inget innan illamåendet började i vecka 8+ ungefär. Sen när det gick över igen var jag symptomfri fram tills att jag började känna sparkar, om det nu kan räknas som ett symptom. Njut av att du mår som vanligt

• Mika86

Vid två av mina sju graviditeter har jag haft symtom tidigt med de andra ha symtom kommit först i v ,8-10, ett MF i v 5+4 så hann aldrig få symtom 

• wtildaw

Man behöver inte ha några som helst symptom! :)

Jag kände molning och ömma bröstet precis i början och hade enkelt kunnat ta de för vanlig mensvärk.

Har inte haft något illamående alls, ingen trötthet, inget sug efter något särskilt, inga spökade hormoner, nej ingenting! (Nästan lite tråkigt hehe)

Dessutom ligger bebis långt in så knappt några sparkar har jag känt på magen, bara inombords kan man säga. Är nu i vecka 38 och får snart träffa underverket :)

Svar på tråden Gravid utan symptom?