• vhn

Någon mer som nyss plussat?

Här är en till som plussade i förrgår!

• vhn
    879214 skrev 2016-04-02 22:02:06 följande:
    vhn skrev 2016-04-02 07:54:04 följande:

Här är en till som plussade i förrgår!

Grattis tjejer! När har ni BF?

Grattis till dig med :)
    Jag har bf nån gång i början av dec får lite olika datum beroende på vart jag kollar.. O du? När är ditt bf?
  • vhn

Hur mår ni alla? Har ni hunnit få några symtom än? Jag är mest trött och mår illa lite till och från. Men annars mår jag bra! Hoppas det håller i sig så! Har en dotter sen innan och med henne mådde jag bra hela vägen igenom var bara trött första tiden.

• vhn

Idag kom molvärken/växtvärken ömma bröst o svullen mage.. O är helt sjukt trött redan.. Skulle kunna gå o lägga mig för natten!:)
    Bokat ett tidigt vul idag oxå vilket känns skönt att ha som en första milstolpe!

• vhn
    GrönaDruvan skrev 2016-04-06 16:37:41 följande:

Blöder nu...får väl se om det är missfall eller bara en blödning. Vet att jag hade en blödning i vecka 6 första graviditeten och det gick ju bra ändå..

Hoppas hoppas det bara är en liten blödning och att den går över fort!
  • vhn

Nån mer som fryser?!
    Vi eldar för fullt så mannen o dottern typ går i inga kläder alls.. O jag ligger i soffan närmast spisen med flisfiltar o tycker ändå det är kallt...

• vhn
    GrönaDruvan skrev 2016-04-07 07:06:17 följande:

Nu när jag gick på toa direkt när jag vaknade kom det mer blod. Kan tänka mig att det är blodet som samlats lite under natten.. Får se om det blöder ännu mer under dagen, isåfall blir det en väldigt jobbigt väntan på att se om det verkligen finns nåt kvar där inne..

Har du nåt vul inbokat?
  • vhn
    GrönaDruvan skrev 2016-04-07 07:46:59 följande:
    Nä...tänker att jag väntar en vecka till och ser vad som händer. Nu blöder det inte igen.... Gör ett gravtest i slutet på veckan. Sen ringer jag mvc och kollar. Jobbig väntan bara...
    Enligt beräkningar är jag i vecka 5+0 så är ändå för tidigt att göra vul.
    Hur har det gått för dig under dagen?
  • vhn
    KattenH81 skrev 2016-04-06 21:55:28 följande:
    För mig är det varm/ kall / varm - det svänger friskt hela dagarna!
    Jag skulle gärna va lite varm emellanåt:)
    Hade typ varmaste vinterjackan på mig när jag va i parken med dottern i eftermiddags. Min kompis höll på o skratta ihjäl sig åt mig när vi kom:)
  • vhn
    GrönaDruvan skrev 2016-04-08 11:03:54 följande:

Nu kom det blod igen
    Det kommer bara om jag torkar mig, typ om jag trycker upp pappret...så vad ska man tro?
    Det är ju inte mkt blod, och det rinner ju inte.
    Usch, blir så ledsen om det skiter sig.
    Tycker de få symptom jag haft också är borta, men det behöver ju inte heller betyda nåt.
    Trodde inte jag skulle bli så ledsen om det skiter sig, men det blir jag nog...

Håller tummar och tår för att det går bra!
    Jag förstår din oro jag har själv gått igenom 3 missfall och det är jobbigt.
    Men hoppas att det inte är det och att det bara är en vanlig blödning vilket ju är vanligt att ha så här i början!
    Kram till dig!
  • vhn

Helt slut efter en dag med vänner hos oss hela dagen.. Öm i brösten till och från. Inatt hade jag så ont att jag vakna varje gång jag la mig på magen! O jag är en magsovare så har sovit superdåligt!
    O magen är sjukt svullen speciellt på kvällen!

• vhn

Jag har opererat brösten och ammat. För mig funka det toppenbra!

Är det nån mer som sover dåligt? Jag sover så oroligt på nätterna vaknar hur många gånger som helst.. Inte direkt nån höjdare när man redan är supertrött..

• vhn

Mina symtom blir alltid starkare på kvällen.. Nån mer som har det så? Va på dotterns föräldramöte ikväll och satt o fundera på vart jag skulle springa om jag behövde spy.. Mått små illa förut men inte som ikväll! Kändes som jag skulle somna sittandes o som brösten vuxit ur bh:n! :)

• vhn

Grattis till pluss alla nya!
    Jag va på inskrivning i fredags. Jättetidigt men skönt o ha det gjort. Har ett vul inbokat om en vecka. Får det pga flera tidigare MF..
    Men känns skönt o få se om allt är ok!

Hur mår ni? Symtom?!
    Jag mår sämre än med dottern.. Mår illa stora delar av dagen.. Inte spy illa som tur är. Blir inte bättre av o äta o inte heller av o låta bli.. Ömma bröst o tröööött!!
    Hoppas det stannar vid dessa symtom då det känns överkomligt:)

Svar på tråden Någon mer som nyss plussat?