BIM Maj, 2016
Nu ska även jag om min sambo sätta igång! Är egenföretagare och har ett kontrakt december ut så nu kör vi!
Nu ska även jag om min sambo sätta igång! Är egenföretagare och har ett kontrakt december ut så nu kör vi!
Är också gärna med på listan, bim 17/5
Ägglossningstest är bara positiva när strecken är lika starka, men dagarna innan kan spermierna överleva och befrukta ägget senare så det är bra om du ligger även dagarna före de är lika starka. Ligg på bara.
Hmm jag har fått glad gubbe på CB:s digitala test sedan i fredags. Betyder det att ägget har problem att släppa då? Ser ju superstarkt ut igår och idag?
Någon som vet varför man får positivt flera dagar blir ju rätt mycket ligga ha ha
Fick mens idag så min cykel va nu bara 24 dagar så ändra gärna min BIM i listan från 17e till 14e! Är ändå pepp. Nu tusan får våren ge oss en extra skjuts. Lycka till alla!
Jag tror att jag är på ÄL+7 och idag har jag haft väldig mensvärk och så ilar det på ett dovt sätt i brösten. Inte så att de gör väldigt ont utan mer en irriterande känsla. Jag borde inte få mens innan nästa helg så jag tycker att smärtorna är för tidiga. Nån som känner igen detta?
Grattis! Vet du när du hade ägglossning och när har du BIM? Själv fick jag negativt idag ÄL+9 och håller tummarna för att det bara är för tidigt.
Kunde inte hålla mig, gjorde ett testa tidigt och jag plussade!:)