BIM Maj, 2016
Hej, hoppar in här också! Första riktiga försöket för oss och hoppas på en januaribebis <3 ÄL 21/4 och BIM 3/5. Heja!
BIM-lista :)
1-3/5, miXxi
2/5, Milli_1
3/5 Stellan88
5/5, Loncelot
9-10/5, sawyer
Hej, hoppar in här också! Första riktiga försöket för oss och hoppas på en januaribebis <3 ÄL 21/4 och BIM 3/5. Heja!
BIM-lista :)
1-3/5, miXxi
2/5, Milli_1
3/5 Stellan88
5/5, Loncelot
9-10/5, sawyer
Nu bör alla vara med
1-3/5, miXxi
2/5, Milli_1
3/5 Stellan88
5/5, Loncelot
8/5 sötsöt
9-10/5, sawyer
Skulle jag förhoppningsvis bli gravid denna månad så blir det fortfarande en decemberbebis för mig hoppas hoppas!
1. Jag och min kille dricker inte heller mycket alkohol till vardags. Problemet är dock att vi ska åka utomland med ett par vänner precis runt ÄL. Jag har ÄL samma dag vi flyger och om jag känner dem rätt så kommer det vara ganska mycket fokus på att dricka gott till middagar etc och eventuellt gå ut. Är det här något problem??? Finns det någon risk i att dricka runt ÄL?
2. Vi planerar också sensommarsemester. Vintersemestern får helt enkelt anpassa sig beroende på status ;)
Borde ha ÄL vilken dag som helst nu så nu ligger vi i varje dag :D
Har börjat se en stegring på ÄL-stickan också. Men är osäker på vilken strategi som är bäst... Vi har kört varannan dag sen en vecka tillbaka och nu tänkte vi köra varje dag fram tills ÄL. Är det bra eller bör vi fortsätta på varannan dag?
1 Maj, nu väntar jag på att plusset ska trilla in!!
BIM nu den 5e eller 6e, vattniga flytningar och ont i brösten sen några dagar tillbaka. Som vanligt nu innan BIM blir jag så nervös och uppstressad över att kanske är de vår tur nu! Förra månaden börja jag gråta och prata inte med min man på nästan en hel dag för jag kände inte alls för att prata med någon efter jag fått min mens. Var arg på blodet och arg på kroppen. Känns som jag aldrig kommer bli gravid faktiskt men vi ger inte upp.
BIM i övermorgon, precis som igår kom det helt plötsligt mycket stark mensvärk mitt från ingenstans nu på eftermiddagen. Är så sjukt nervös asså...Brukar ha denna värk samma dag som mensen kommer så tror hela tiden där ska va blod men de kommer inget. Hoppas att de håller sig så. Hur går de för er? Har ni något som är annorlunda jämfört med tidigare månader?
Den kom idag :'(
Håller mina tummar för att det inte blir någon mens!