Inlägg från: Gylleneprinsessa |Visa alla inlägg
  • Gylleneprinsessa

BIM Maj, 2016

Cobran skrev 2016-04-16 20:15:09 följande:

Ni som kör med äl-tester. Har ni även koll på äl-sekret? Isof när den slutat och den slemmigaste biten är över och den torra perioden börjar, har man haft äl då eller kommer den på torra perioden?

Jag använder själv inte äl-tester men jag funderade också på sekretet den här månaden. För mig så blev jag torr efter att ägglossningen varit. Vet inte om butiken stängde i och med att ägglossningen var över. :-P Är på BIM-3 idag och jag har just precis börjat få mer sekret igen.
  • Gylleneprinsessa
    Jag hoppar in här. Jag bör ha BIM den 18 maj. Jag vet inte om jag har haft några symptom. Jag fick lite molvärk och ont i brösten I början av veckan och funderade på om det var ägglossningen som var sen. Vi fick in bebisverkstad flera gånger över den fertila perioden så även om ägglossningen var så pass sen så borde någon simmare funnits där ännu.
    Jag inbillar mig att jag har större bröst men vet inte. De gör ont och har gjort ont sedan början på veckan. Jag brukar inte ha ont i dem så väldigt långt före mensen.  Jag tänkte först att mensen skulle vara jättetidig eftersom de började göra ont. Jag får väl vänta och se hur det blir. Kommer inte mensen testar jag på torsdag eller fredag nästa vecka.
  • Gylleneprinsessa
    Deni81 skrev 2016-05-14 13:42:17 följande:
    Hej! Har också BIM den 18/5. Antar att den kommer för jag känner inget annorlunda. Möjligen att jag inte har några symtom alls och är inte svullen heller. Men det verkar vara olika varje period så det är bara att avvakta Lång väntan för oss nu då! Funderar på att testa måndag morgon. Kanske. Men borde inte. Men vill.
    Det är så svårt när man ibland har sjukt många symptom och ibland inga alls. Jag tror att det gäller att inte tänka på det för mycket, även om det är svårt. Man blir ju gravid även om man tar det lugnt och tänker på annat. Sen kanske det är så att man blir van att vänta en månad till då vi exempelvis har försökt sedan i september typ. Jag har lärt mig att jag förmodligen inte är gravid, och det har stämt varje månad. När det sedan sker så blir det en stor överraskning. :)
Svar på tråden BIM Maj, 2016