• jny1891

BIM Maj, 2016

Tog ut min spiral för ca 2 veckor sedan. Så första försöket denna månad för mig och min sambo. ÄL idag och BIM den 1/5. Håller alla tummar och tår!

• jny1891

Jag känner mig så negativ just nu. Vet inte om jag försöker skydda mig själv för att inte bli besviken.

ÄL är över iallafall. Är det 5:e dagen efter ÄL som ägget fäster om det blir en graviditet? Är på ÄL +3 (om jag fattat rätt hur ni skriver) ;)

Inte mycket att göra nu... Bara vänta...

<3

• jny1891
    Verro skrev 2016-04-21 13:41:34 följande:

Jag måste berätta för er. När jag blev gravid med vår dotter som idag är 4 1/2 år så gick jag ned i en grupp här på FL som hette äntligen har vi fått + alla hade precis plussat och vi blev fler o fler i gruppen :) idag har vi fortfarande kontakt, vi gjorde en grupp på Facebook och följer varandras liv på en mer vänskaplig nivå, vi pratar dagligen om allt mellan himmel och jord. Vi planerar att ses till sommarn :) tänk om denna grupp blir lika stark :)

Alltid skönt att ha någon/några att kunna dela en upplevelse med. Toppen att kunna ventilera saker som sambon inte är superintresserad av. Vore så kul om vi alla kunde följas åt så länge som möjligt. Och om vi alla kunde +:a vore ju ett drömscenario! :)
  • jny1891

Jag har ju "turen" att min ÄL redan är avklarad. Fast nu är det nästa sak att vänta på, BIM... Och tiden går ju sååå långsamt. ÄL+4 idag. :)

Sambon vill att vi ska testa nu. Försöker förklara att det är omöjligt såhär tidigt. Första försöket för oss denna månaden.

Jag har två barn sen tidigare (13 år och 5 år) han har ett barn (18 år)

Har ni andra barn?

• jny1891
    Loncelot skrev 2016-04-21 18:59:59 följande:

Vi har 3 barn 5,4 och 1år

Snarare äl+10 känns säkrare att kolla på själv inväntar man äl förhoppningsvis imorgon

Jag har gett mig fan på att jag ska hålla mig från att testa innan BIM, så den 1/5 testar vi!
  • jny1891

1 vecka till BIM idag. Så sjukt nervös hela tiden. Dagarna går såå sakta! Vet att det är liten chans att lyckas på första försöket, men vi vill ju så!

• jny1891
    Milli_1 skrev 2016-04-24 10:20:15 följande:

Vi är först ut med bim i maj du, jag och mixxi.

Känner ni några symtom? Jag har inga

Jag har noll symtom. Skulle lika gärna kunna haft 100 olika symtom eftersom jag känner efter hela tiden. ;)
  • jny1891
    Rosenblad skrev 2016-04-24 13:42:22 följande:

Ser fram emot att se en massa + här i tråden!! :) Känns inte som det finns en bättre start än med en bebis 2017! Var igår i en bebis affär som hade ALLT, har liksom redan inköpslistan och vilka märken i huvudet. Allting är bestämt men det ligger på is tills vi vet att nu kommer det en bebis om 9 månader. Har köpt lite kläder och fina bokstäver i trä som ska sitta på något fint ställe sen (redan bestämt namn). Det ska bli så kul att få köpa allt sen, blir helt energisk av tanken! :) helt insnöad haha. Någon som känner igen sig?

Jag har inte börjat handla än, men jag googlar ju från morgon till kväll. Sitter klistrad vid mobilen. ;)

Blev nyss kallad spottkobra av sambon. Har inte märkt det själv, men tydligen är jag sur. :P
  • jny1891
    Fizzybubble skrev 2016-04-24 17:45:04 följande:

Jag är på ÄL +2 och går runt å har småstick i ena sidan, super lättirriterad. Stickningar i brösten mm. Någon som känner igen sig?

Jag hade exakt så dagarna efter ÄL, men det försvann och igår och idag har jag inte känt något.
  • jny1891
    miilap skrev 2016-04-24 19:01:39 följande:

Hur brukar ni andra känna mellan ägglossning - mens? Är det lika varje månad?

Och är det någonting som känns lite annorlunda denna månad? :)

Jag brukar bara känna mig svullen och deppig dagarna innan mens. Ett kraftigt migränanfall brukar vara standard 2-3 dagar före mens också.

Denna gång har jag haft mensvärk, onda och svullna bröst, illamående, pmshumör mm.. Fast sen igår har jag varit normal igen. Har iofs haft noll sexlust, jag som oftast är en kåtbock konstant ;)
Svar på tråden BIM Maj, 2016