BIM Maj, 2016
Hoppar in! En 2 åring sen innan & har BIM 10 maj!
Hoppar in! En 2 åring sen innan & har BIM 10 maj!
[quote=76570251][quote-nick]Fizzybubble skrev 2016-04-26 13:04:19 följande:[/quote-nick]Hur tidigt tänker ni andra testa? Jag funderar på att ta ett på söndag (ÄL+9)eftersom sambon är hemma då.
Sen blir de tis eller torsdag för nästa test tror ja ;)[/
Med min 2 åring så plussa jag inte förens vecka 7.. Så denna gången väntar jag till BIM och några dagar efter för o veta säkert ????
Men alltså.. Kan ni hjälpa mig? Har massa appar på telefonen för o hålla koll, och enligt kalender och nästan alla appar så har jag ÄL idag (första dagen i mensen va 12 april) men enligt P-tracker så har jag ÄL 3 maj.. Har testat redan från dag 8 från mensen men fått svaga plus på ÄL. Och idag ingenting, däremot ett konstigt + på gravtest som jag tror de är något fel på. Ska man vänta några timmar med o ta test o testa sig varje dag & ändå ligga på ?
[quote=76570435][quote-nick]bohan85 skrev 2016-04-26 14:00:04 följande:[/quote-nick]Ägglossning 3:e maj låter väldigt långt bort och felaktigt om inte din cykel är väldigt lång?. Jag hade också mensstart 12:e april och, enligt app och stämde med utslag på ägglossningstest, hade jag ägglossning i helgen som var, 23:e eller 24:E april. Jag har en cykel på ca 26-27 dagar.
Att grav.test visat plus vet jag inte varför, kanske är du gravid?[/
28 dagar, ca 6 dagar mens. Och upplevde inte sista mensen som vanlig mens. Men fattar inte hur min ÄL test kan sluta ge utslag nu när de "ska vara" ÄL?
Neg på både ÄL o grav nu :( så litar inte på det plusset. Måste blivit något konstigt med just det testet.
Yay plus på ÄL Stickan! :D så hoppas det tar sig! Fast förstår mig inte på min cykel. Skulle haft ÄL den 26 men fick nu. Bättre sent än aldrig haha!
Tycker också de känns jobbigt att behöva sexa hela tiden när man inte ens är sugen liksom.. Och man vill inte verka helt desperat efter att få plus heller! Haha
Ursäkta min besatthet men nu undrar jag om någon köpt teststickor från Graviditetskollen.se? Jag beställde 5 st idag för 59 kr. Hoppas de kommer redan imorn
Blir galen!! Testat med stickor och fick positivt på ÄL den 28/29 april, men ÄL skulle komma idag enligt kalender , men de är i princip blankt på stickorna idag trots jag har känningar fortfarande.. Va ska man lita mest på? Stickorna eller uträkningarna? Vill bara att de ska ha tagit sig nu :( denna eviga väntan.. Första barnet var ju inte ens planerat utan bara blev! Denna gången när man planerar känns de ju värre än en raketforskning!
Åh denna eviga väntan.. :P man "längtar" ju till BIM..