• U76

BIM Maj, 2016

Cobran skrev 2016-04-25 16:58:51 följande:

Jag hoppar in här då fröken röd kom igår. Inget helhjärtat försök förra månaden, men nu så :)

Jag var 21 när jag fick min första och 23 när andra kom. Då vart jag gravid på första försöket med båda.

Hoppas det inte tar så lång tid fast jag är lite äldre nu.

Någon som är 35+ här i tråden?

Hej, jag har nyss fyllt 40, garv3 barn sedan tidigare och när spiralen skulle bytas beslöt vi oss för att vi skulle testa. Tog ut spiralen i slutet av mars, nu kanske det är inbillning men känner igen symptomen, Bim om 4 dar då vet vi mer säkert tänker vänta tills efter det. Lycka till och roligt om vi kan följas åt
  • U76
    Nykär15 skrev 2016-04-26 14:49:49 följande:

Jag med, jag är 39 år. Har två barn med tidigare man på 5 och 8 år. Hoppas på ett gemensamt litet knytte med min nuvarande kille som inte har några barn sen innan. 

Vi blev gravida på försök nr 2 men det slutade tyvärr i tidigt missfall..så nu är vi på försök nr 5...

Jag med nyss fyllda 40, när spiralen skulle bytas i slutet av mars beslöt vi oss för att försöka få till ett fjärde barn, en sladdas då den yngsta blir 7 i höst. Bim 30/4, känner igen tecknen men väntar att testa.
Svar på tråden BIM Maj, 2016