Inlägg från: makeeverydaycount |Visa alla inlägg
  • makeeverydaycount

BIM Maj, 2016

Hej!

Hoppar in här hos er. Inväntar mensen i dagarna och efter det påbörjar vi första försöket. Vi är såå förväntansfulla! Beräkad äl ca 27 april och bim ca 12 maj enligt mina uträkningar.

Jag tempar via NC och jag har för mig att tempen brukar stiga minst 0.3 grader vid äl.

• makeeverydaycount
    Fizzybubble skrev 2016-04-19 06:29:39 följande:

Någon mer som får ont en i äggstock en kort stund någon dag innan äl? Isf hur mkt innan?

dagen innan får jag ont! :)
  • makeeverydaycount
    Sötsöt skrev 2016-04-27 19:07:17 följande:

Assä hjälp!!! E de någon som er nått här eller e jag helt jäkla dum i huvud å bara inbillar mig???

Jag ser något där definitivt! Grattis!! :)
  • makeeverydaycount

Hej!

Nu tror jag det börjar närma sig ÄL här! Tempen har dippat ca 0.2 grader vilket den brukar göra innan den stiger över till ännu högre temp då ÄL har skett. Flytningarna är trådiga och fertila, jag känner mig gasig och det sticker i sidorna.

Såhär ser äl-testet ut vid lunch..Hoppas på en peak snart!? Vad tror ni?? Eller räknas detta som positivt??

• makeeverydaycount

Grattis till alla er som plussat!

ÄL+5 här idag, BIM-9..Försöker inte känna efter så mycket. Dock känner jag lite stickningar kring livmodertrakten, den molar lite..mer påtagligt är dock alla små finnar som poppat upp kring hak/kindtrakten vilket jag inte brukar ha vid den här tidpunkten i cykeln. Igårkväll fick jag sån sjuk huvudvärk, sjukskrev mig idag då jag känner mig som en urvriden trasa efter dålig sömn. Tänker att det är för tidigt att få symptom än eftersom ägget inte fäst än om det blivit befruktat? Denna väntan..

Tempar också, kan dock inte tyda huruvida den är påverkad av en ev grav ännu..

• makeeverydaycount
    marengen90 skrev 2016-05-04 07:52:03 följande:

Hoppas ni med svaga streck här på morgonen får en fin ökning från till helgen! Bara för att jag har flera teater hemma tog jag ett på morgonen. Kan nästan garantera att det är ett spökstreck som skymtas för är bara på äl +5 och bim-8. Men har molvärk och det pirrar/sticker typ i livmodern. Hoppas hoppas! Nästa test blir på lördag eller söndag :)

Du och jag är på samma dag...äl+5! Sticker i livmodern på mig med, upplever att det ömmar mot blygdbenet..tänker nog testa sön/mån nånting..vill inte testa för tidigt heller helt i onödan men det är svårt! Vill inte tänka för mycket på alla ev symptom heller men hur lätt är det?! Man känner ju efter i varenda jäkla cell som går å hitta! :P haha
  • makeeverydaycount

Vad tror ni om min graf denna månad? Har mycket känningar långt ner i magen mot blygdbenet till.. Kan tempdyket idag vara implantationsdipp?! Äl+6 idag...
  • makeeverydaycount
    langtanefterbaby skrev 2016-05-05 07:08:30 följande:

Glömde skriva, ÄL på CD14, 28 april. Men då har jag utgått från tempen och känningar. Programmet vill inte sätta ut för jag tagit bort de två höga temperaturerna som va tagna senare än normalt!

När jag tittar på din graf tycker jag också att den 14e ser ut att ha varit din äl-dag helt klart! Okej då har vi lite samma känsla kanske. Molar långt ner tycker jag. Dock är det, förutom alla nytillkomna finnar jag inte brukar ha, mina enda tecken såhär långt iaf.. Hoppas min tempel börjar gå upp igen efter idag/imorrn..är då hur som helst gör tidigt för mens i normala fall..
  • makeeverydaycount
    sawyer skrev 2016-05-05 07:30:25 följande:

Känner samma som du, mycket känningar i magen denna månad, molvärk blandat med ilningar och stick typ.. Jag fick också en tempdipp, den höll i sig i 2 dagar, idag gick den upp igen :) hoppas på att det kan ha varit en implantationsdipp! ÄL +9, BIM -6 idag :)

Hoppas hoppas!! ???? vad spännande!
  • makeeverydaycount

Grattis till alla er som plussat!! Och hopps nästa månad är er månad för er som fått rött besök..

Imorse steg min temp igen. Igår när tempn var låg har jag haft som en kniv som kommit och gått på precis samma ställe långt ner i magen, helt olik den där molande känslan som varit innan. Idag inga särskilda känningar i magen. Brösten har börjat ömma och imorse missade jag fyra gånger mellan 05-08!? Hoppas tempdipprn var en inplant.dipp, vad tror ni?? Äl+7 idag.
  • makeeverydaycount

Igår på morgonen plussade jag på äl+11!! Sååå glad men också förvånad, trodde inte alls det hade tagit sig då jag inte haft så mycket känningar. Men tempen sa mig att det ser bra ut :) Jag har tagit ett clearblue också med veckoindikator och fick gravid 1-2!

Såklart nu då man fått plusset så kommer fler symptom ;) De jag kan nämna att jag haft är äl+6 (då tempdippen var) ett tydligt "hugg" till och från på exakt samma ställe i livmodern. Värmen i kroppen, varm, varm, varm! Lite hård i magen. Tappen stenhård och långt upp. Har nog inte riktigt fattat att jag är gravid än. Måste nog ta fler test i helgen ;)
Svar på tråden BIM Maj, 2016