Inlägg från: Millaevans |Visa alla inlägg
  • Millaevans

BIM Maj, 2016

Jag hoppar gärna in här ! Har BIM 8 maj... ÄL. Tester och appar har förvirrat mej som många andra här inne... Men jag har haft konstig smärta i kroppen under de senaste dagarna. Vet inte om de är bra eller dåligt. Haft missfall med tvillingar och ytligare ett med en, detta året redan... Så nu håller vi tummarna på 3:de gången gillt ! <3?

• Millaevans
    Rosenblad skrev 2016-04-28 14:54:44 följande:
    Lycka till! Fy för missfall alltså, har själv inte haft något men att få förhoppningar och sen att det inte blir något.. Nä fy :( hoppas på att inte själv behöva genomgå det men verkar va så vanligt
    Ja ju längre man är insatt i hela babymaking-vevan får man höra hur vanligt det är.... Men de spelar ingen roll, finns massa tråkiga saker som är vanliga, de gör dem inte mindre tråkiga. Men FL har vart ett bra stöd för mej där jag kan skriva utan att vara orolig för att fel info kommer till fel människa liksom. Det är himla härligt att vara enade i denna resa utan att vara dömande. Jag hoppas få läsa om många plus här ! Hoppas de går bra för dej också, man ska inte oroa sej innan det finns ngt att oroa sej för.
  • Millaevans

Vill börja med att skriva att denna tråd är helt fantastisk! Är inne varje dag och följer och hoppas med er. När man kommer in här får man tröst, man känner sej mindre utsatt och mindre ensam. Tack för det !
    Sen har jag hamnat i en situation där jag inte vet vad jag ska känna!
    Jag har ju haft två missfall detta året redan, ett med tvillingar som gav med sej olika veckor och som va svåra och utdragna och smärtsamma ... och en ensam..
    Har en delad livmoder som kan påverka men de kan även spela noll roll. Dem vet inte.
    Nu har vi vart på de igen och har BIM 8 maj. Väldigt oklart när jag haft ÄL blir bara förvirrad av apparna och testerna...
    Iaf, i tis blev jag uppsagd från jobbet pga av dem ska göra om tjänsterna och min tjänst inte längre har timmar som jag klarar mej på. Men haft vinden i ryggen och fick nytt jobb i fredags. Jätte nöjd då de är världens möjlighet... Men va händer om jag plussar nu då? Dem som anställde mej nu va jätte glada att få mej... Och så ska man komma efter 3 månader och säga att man är på smällen... Känns så jäkla fel... Men samtidigt vill jag inget annat än att plussa ! Såklart! Vet inte alls vad jag ska känna eller hur jag ska bete mej. Hoppas eller inte hoppas... Skulle absolut inte kunna tänka mej göra abort då vi inte vet hur "svårt" jag har att behålla...allt vi vill är ju att få behålla också. Och de solklara rådet är ju att inte oroa sej innan de finns ngt att oroa sej för... Men de är ju just de jag känner att jag kan få göra här.. Någon med råd? Förlåt för lång post..

• Millaevans
    Bäbiiiis skrev 2016-05-03 09:07:10 följande:

Hej! Idag på äl+9 tog jag två nya gravtest. Ett "bäst på test" (blå) och ett "rfsu" (röd). Hihi nu ser jag ett tydligt streck på det blå :) Kan knappt tro det men visst måste det betyda att jag är gravid.

Jag ser de också! De borde de verkligen , ta ett nytt imorgon eller dagen därpå så ska du se att de blir ännu tydligare :D vågar mej på ett grattis !
  • Millaevans
    Seabeach skrev 2016-05-03 17:22:42 följande:

Bim om 3 dagar, negativt test idag. Men någonting är inte som vanligt, de känner jag. Är jag inte gravid så är det nåt annat, har mått illa varje dag på förmiddagen i 6 dagar nu. Känner mig uppblåst och de värker i magen till och från hela tiden.

Har BIM om 5 dagar , fick också negativt idag men känner typ precis samma som dej. Ngt är de ju? Framför allt små hugg som jag känner igen från tidigare graviditet. Även gasig (haha blivit de varje gång) , ingen av gångerna har hållt i sej efter plusset men denna gången känns de bara som de är dags. Jag hoppas min känsla kring de hela är rätt. Håller tummarna för dej, upd när du tar nästa test ? :)
  • Millaevans

Grattis till plussen alla! De har ändå blivit en del redan :D Är på BIM -2 och testade negativt idag... Har dock symptom som håller hoppet uppe (gasig, molland och stickande) som vid tidigare graviditeter... Samtidigt. Tycker jag symptomen vid kommande mens och graviditet är ganska lika... Och jag är rädd att jag inbillar mej.

• Millaevans
    MamatillJ skrev 2016-05-07 07:24:46 följande:

Bim -1 idag och negativt test.

Samma här, känns på ett sätt kört , men visst ska de finnas hopp !? Håller tummarna
  • Millaevans

BIM idag, fick gravid 1-2 veckor på CB digital precis ! Fasten jag testa negativt med testlagret så sent som igår ! Håll hoppet uppe nu som inväntar BIM och så ska jag hoppas med hela mitt liv att de blir 3dje gång som är gången och att lilla livet får stanna hos mej ??????

Svar på tråden BIM Maj, 2016