Inlägg från: Karitziana |Visa alla inlägg
  • Karitziana

BIM Maj, 2016

Vad spännande att läsa om alla! Jag hoppas också på + denna månad. Har BIM 9/5 ??

• Karitziana

Hoppar in här jag också. Riktigt spännande att följa alla! Jag hade ÄL troligtvis 21-22 april. Är inte riktigt säker.. Men sexade tre gånger under den veckan. Så nu hoppas jag så mycket att det kommer ett plus :)

I tisdags hade jag sjukt ont i magen, kändes som mensvärk fast mer huggande. Var tvungen att lägga mig. Har känt mig trött och betydligt hungrigare än vanligt sedan dess.. Åh man känner efter så mycket nu och bara hoppas och hoppas :)

Grattis till er alla som plussat, underbart!

• Karitziana

Åh vad jobbigt det är att bara vänta! Man blir ju galen på sig själv och alla eventuella tecken.. Har BIM 8/5. Ibland känner jag alla möjliga tecken, mår illa, har som mensvärk i magen, yr, varm... Och ibland känner jag ingenting! Suck nu vill man bara veta :)

• Karitziana

Testade också nu på morgonen.. Negativt :(

Tror jag har BIM på söndag, så är väl ute lite tidigt. Men nu känns det nästan som att mensen är på väg... Tänker inte heller testa mer nu utan vänta in mensen under helgen så får vi se..

• Karitziana
    mamalolo skrev 2016-05-07 07:55:50 följande:

Hur mår ni andra som har BIM kring 9-10 maj?

Jag har BIM 9 maj. De senaste dagarna har jag inte känt så mycket. Lite mensvärk då och då.. Ingenting annat.. Hade mer känningar tidigare då jag mådde lite illa och kände mig yr.

Just nu känns det som att mensen är på väg men jag hoppas att den int är det.. Tänkte testa måndag morgon.. :)
  • Karitziana
    mamalolo skrev 2016-05-07 08:04:01 följande:

Som för mig. :-/ Hade också tänkt testa på måndag men nu vet jag inte... Hade full stegring på stickan 25-26 april, ÄL borde då ha ägt rum 26-27 april. BIM egentligen närmare 10-11 maj. Så testar nog på tisdag om inte mensen kommit.

Ja usch vad det är jobbigt att bara vänta.. Kände mig helt övertygad att tagit sig i början efter ÄL för då mådde jag annorlunda. Men nu känns det som att det inte är någonting i magen.. Suck :(
  • Karitziana
    mamalolo skrev 2016-05-07 08:29:23 följande:

Känner samma! Vi får peppa varandra.[/

[quote=76602623][quote-nick]mamalolo skrev 2016-05-07 08:29:23 följande:[/quote-nick]Känner samma! Vi får peppa varandra.

Ja det får vi göra! Håller tummarna för oss :)
  • Karitziana
    mamalolo skrev 2016-05-08 19:31:49 följande:

Attans. Nu kom min mens. Precis som jag misstänkte efter tempdipp, finnar och PMS. Ska börja tempa på riktigt nu för att se mer exakt när ÄL äger rum för jag hade stegring 25-26 april - min lutealfas är alltså bara 11-12 dagar om stickorna hade rätt.

Nåja. Det känns riktigt deppigt, men skönt att slippa undra. Nu: massor med kaffe och rödvin. :) Nya tag i maj/juni. Lycka till alla!

Åh vad tråkigt :( Jag väntar på min mens också.. Känns som att den är på gång men hoppas att den inte dyker upp.. Man blir inte klok på alla tidiga symptom man känner. Ibland har jag också känt mig helt säker på att det är något, medan jag ibland tvivlar och är övertygad om att mensen kommer... :(

Hoppas det är din tur nästa månad istället!
  • Karitziana
    Fizzybubble skrev 2016-05-09 06:13:11 följande:

Här är bilden på mitt svaga test jag prata om, syns ännu mer i verkligheten :) tog ett clearblu nyss! Jag är gravid helt klart!!! :D

Jätte stort grattis :)
  • Karitziana

Idag har jag BIM! Gjorde nyss ett test från testlagret.. Visade negativt.. :( Bara vänta och se så dyker mensen säkert upp snart! Får väl hoppa över till juni tråden. Lycka till alla!

• Karitziana
    marengen90 skrev 2016-05-14 18:35:06 följande:

Ni kanske inte kommer ihåg men jag gick ur tråden då jag fick neg test på bim och bara mens symtom. I förrgår och igår kom lite rosa flytning och sen försvann det. Blev arg på att mensen var sen men idag slog det mig att jag kanske borde ta ett test. Och titta vad som dök upp!!! :D

Bim+2

Men wow! Grattis :)
Svar på tråden BIM Maj, 2016