BIM Maj, 2016
Hoppar in här från april-gruppen. Blev ingen bebis så nu håller jag tummarna för denna omgången istället
BIM 9 maj.
Hoppar in här från april-gruppen. Blev ingen bebis så nu håller jag tummarna för denna omgången istället
BIM 9 maj.
Plussade på cb monitorn idag........ helt sjukt!! Kan inte riktigt fatta det, trodde att jag hade fått mens nämligen. Jag har en blödning och en ordentlig mensvärk. Så jag hoppas att den inte missvisar nu. Vi får väl se. Jag hoppas att plusset har kommit för att stanna.
Någon annan som varit med om något likanden scenario, att först plussa, sen kommer mensen samma dag eller en dag senare?
Åh jag vill verkligen inte inbilla mig en massa symtom men sen i förrgår har mina bröstvårtor betett sig väldigt knepigt. Jag har jätteont i dem när jag tar på dem och de blir styva utan anledning. Nu har jag även fått ont i brösten och jag brukar aldrig ha ont innan mens. BIM är den 10:e och dagarna går såååå fruktansvärt långsamt nu... Jag fick även metallsmak i munnen häromdagen och mådde illa men det gick över. Vad tror ni, är det något att hoppas på?
Så förbannat nere nu, blödning idag
Detta var bara försök nummer två men det känns ändå jättejobbigt. BIM var beräknat 9:e så nu var den tidig istället för sen som förra försöket. Får hoppa över till junigruppen när jag känner mig redo.
Lycka till alla ni som plussat och ni som väntar på plus!!