BIM Maj, 2016
Hoppar in här. Är en glad trebarnsmamma som plötsligt börjat hoppas på ett fjärde mirakel. Bim 10/5. Tidig äl. I måndags den 25...köpte 2 preg idag. När kan man testa? Är införstådd med att jag har åldern emot mig men hoppas ändå.
Hoppar in här. Är en glad trebarnsmamma som plötsligt börjat hoppas på ett fjärde mirakel. Bim 10/5. Tidig äl. I måndags den 25...köpte 2 preg idag. När kan man testa? Är införstådd med att jag har åldern emot mig men hoppas ändå.
Med tvillingarna plussade jag en hel vecka innan mens. Äl +7 tror jag det var. Så jag kunde inte hålla mig utan tog ett test igår som tyvärr visade neg. Äl +5. Bim-11
Vad tror ni om dethär tjejer? Igår och idag. Äl +7 och +8 (eller +8 och +9). Hoppas det syns på bild, syns irl.
Jag kommer testa igen snart. Är på bim-10 tror jag. När kan det tidigast synas tror ni?
Tycker tiden går lite fortare när jag testar..????
Nån mer som har mkt lotionflytningar?
Hur hade ni som fått +?
Ja har haft molvärk till och från idag med.. ÄL+4, dagarna går segt..
Min mage är hård (aldrig i vanliga fall)
Mkt lotionflytningar, men inget som rinner (måste i vanliga fall ofta ha trosskydd i då de brukar vara mer vattniga)
Trött som sjutton
Kissar ofta (normalt 3 ggr från 6.30-21, nu 5-6 ggr idag å igår)
Molvärk
Brinner i brösten
Mm
Haft molvärk och ilningar sista dagarna, dock inte alls säkert att det beror på graviditet men man hoppas ju. BIM -7 dag. Med sonen plussade jag på BIM -4 el -5 så tänkte tjuvtesta om någon dag!
Nu vill jag bara att det ska bli bim så jag får reda på om det blivit något!! 12e känns så avlägset. Kommer garanterat testa redan nästa helg eller under veckan på sonens födelsedag eller nått :)
Tråkigt det är att vänta, speciellt eftersom jag kanske väntar i onödan! Äl +10 eller +4
Har vattniga flytningar, men inga mängder. Ont i ena bröstet och lite till och från i andra, brukar kunna ha det. Oftast brukar jag dock bara ha ont i bröstvårtan men det är inget jag känner alls nu. Brukar ha "mensvärk" nästan konstant mellan äl-mens men har knappt haft nå alls, dock lite nu på kvällen. Har varit väldigt trött 2 dagar nu, somnat på EM/tidiga kvällen, nog för att jag brukar va kvällstrött men nu har det varit överdrivet!
Tappen är låg och hög om vartannat under dagen/arna, stenhård och bakåtlutad öppning, nån som vet va det kan betyda? Tror inte att mensen är på väg dom närmaste dagarna, förra månaden kände jag flera dagar i förväg att den skulle komma då jag kände att den hade öppnats och blev lite mjukare. Men kan ju ha en hel vecka kvar till bim så det hinns ju med!