copycat skrev 2016-05-02 21:02:39 följande:
Haha ja jag förstår det:)
Ja det är det jag inte riktigt vet. Mina två senaste cykler har varit på dag 26, vilket det är idag. Men denna månad är första gången vi testade med ÄL-test och det gav inte utslag förens dag 18! Och jag tror jag hade ÄL dag 19. Vilket ju innebär superkort lutealfas om jag skulle vänta mens idag på dag 26. Antingen har jag en längre cykel denna månad och BIM plötsligt ligger på dag 30, har ingen aning. Nu bara väntar jag...eftersom jag bara är på ÄL+7 idag är det ju för tidigt att testa också. Så jobbigt läge! Haha. Bara å vänta...
Hur är det med dig då, några känningar? Vilken dag är du på?
Åh, låter jobbigt. Inte så lätt med oregelbunden mens-cykel. Själv har jag också oregelbunden, men tror att min lutealfas är på 12 dagar. Och vet jag då ungefär när min ÄL är kan jag ju räkna ut när min BIM är.
Jag är ganska säker på att min ÄL var i går eller idag. Har sett det på mina flytningarna och en kort smärta i nedre delen av magen i går. Så då är min BIM typ den 13-14/5. Så det är för tidigt för mig att känna något. Hoppas verkligen din cykel var lång denna månaden! Håller tummarna :)