Inlägg från: langtanefterbaby |Visa alla inlägg
  • langtanefterbaby

BIM Maj, 2016

sawyer skrev 2016-04-15 17:01:40 följande:

BIM-lista :)

1-3/5, miXxi

2/5, Milli_1

3/5, Stellan88

3/5, KCEG

4/5, copycat

5/5, Loncelot

5/5, Rosenblad

6/5, Bebiiiis

6/5, Verro

6/5, SamsonS

8/5, sötsöt

9/5, MamatillJ

9/5, Fluffan86

9-10/5, sawyer

9-10/5, Loppalisa

10/5, hoppfullsnart40

11-12/5, Svelin

13/5, 5blir6

13/5, Zvjezda

14/5, BonnyBoo

17/5, SaraVandelay

20/5, eg90

Jag går med i gruppen här nu, inne på dag 3 av mens!

Min BIM blir runt 14/5.

Och TS, kan du inte uppdatera översta inlägget(ditt första inlägg) med BIM-LISTAN så syns den på varje sida ? sett det på någon bim-grupp.

1-3/5, miXxi

2/5, Milli_1

3/5, Stellan88

3/5, KCEG

4/5, copycat

5/5, Loncelot

5/5, Rosenblad

6/5, Bebiiiis

6/5, Verro

6/5, SamsonS

8/5, sötsöt

9/5, MamatillJ

9/5, Fluffan86

9-10/5, sawyer

9-10/5, Loppalisa

10/5, hoppfullsnart40

11-12/5, Svelin

13/5, 5blir6

13/5, Zvjezda

14/5, BonnyBoo

14/5, langtanefterbaby

17/5, SaraVandelay

20/5, eg90
  • langtanefterbaby

Ingen tydlig tempökning idag, men tror jag hade ÄL igår. Tempsänkning till 36.4 i tisdags och sen blodblandade flytningar igår eftermiddags/kväll.

Försökt sen december nu och detta börjar bli riktigt drygt nu :-/ såååå lång väntan!

Va äl igår har jag BIM 12 maj. Men min kalender säger 14 maj så jag räknar den
  • langtanefterbaby
    sawyer skrev 2016-05-03 15:58:09 följande:

ÄL +6, BIM -8. Sen igår har jag känt en molande värk i magen som varierar i styrka, emellanåt känns den inte alls, och emellanåt känns det precis som mensen ska dyka upp när som helst.

Fick en liten dipp i tempen imorse, från 36,72 igår till 36,60 idag, håller tummarna för att det skulle kunna vara en inplationsdipp och att tempen ökar igen imorgon..

Någon mer som ligger på ungefär ÄL+6 som känner någonting? :)

Jag är på ÄL+5 och har idag börjat känna en himla molvärk

Precis som mensvärk. Men har känt det tidigare cykler också så vågar inte hoppas för mkt.

Vet knappt ens om ägget hunnit fästa på 5 dagar. Min temp har varit låg nu igår och idag också.

Är även illamående också, men kan bero på oro då jag har en familjemedlem som blivit väldigt sjuk.
  • langtanefterbaby

Äl +6 idag och haft en himla molvärk. Mer än någon annan månad vi försökt.

Molvärken sitter vääääldigt långt ner. I princip vid livmodern och ytterliggare ner mot slidan. Någon som haft molvärk så extremt långt ner?!

Nästan varit som små hugg ibland också.

• langtanefterbaby
    makeeverydaycount skrev 2016-05-05 06:55:07 följande:

Vad tror ni om min graf denna månad? Har mycket känningar långt ner i magen mot blygdbenet till.. Kan tempdyket idag vara implantationsdipp?! Äl+6 idag...

Jag har också känningar väldigt långt ner här. Började igår. Hadt molvärk tidigare månader, men är mer denna månad och sitter betydligt lö6ngre ner. Äl+7 idag och har nästan precis haft ett ordentligt tempdyk .

Är själv lite osäker om jag haft fel med ÄL. Då jag inte tog några testet och har två höga temperaturer som togs senare än normalt förra helgen! Hoppas din temp går uppåt igen, det har min börjat med

• langtanefterbaby
    makeeverydaycount skrev 2016-05-05 06:55:07 följande:

Vad tror ni om min graf denna månad? Har mycket känningar långt ner i magen mot blygdbenet till.. Kan tempdyket idag vara implantationsdipp?! Äl+6 idag...

Glömde skriva, ÄL på CD14, 28 april. Men då har jag utgått från tempen och känningar. Programmet vill inte sätta ut för jag tagit bort de två höga temperaturerna som va tagna senare än normalt!
  • langtanefterbaby
    Polkagris90 skrev 2016-05-06 07:54:37 följande:

Sovit så otroligt dåligt inatt, vaknade vid 5, blödde näsblod osv. Hade bestämt mig för att ta testet nu på morgonen. Kliver upp, kissar på stickan, går och gör kaffe. Är rätt likgiltig då jag är övertygad om att jag inte är gravid i och med att jag inte haft några symptom (förutom ömma bröst vilket jag brukar ha inför mens). Till mina extremt stora förvåning och LYCKA visade testet gravid <3 Är på BIM -2 idag. Så till alla er som inte känner något, ge inte upp hoppet :) jag hoppas fler plussar nu så vi får följas åt <3 Ni är riktiga kämpar allihop!

Åh grattis!! Vilken lycka!!
  • langtanefterbaby
    Caroline85 skrev 2016-05-06 09:13:54 följande:

Hej tjejer. Har följt tråden sedan start. Stort grattis till alla som plussat och lycka till alla som fortfarande har plusset framför er! Detta är vårt andra försök och enl ägglossningsstickan hade jag ägglossning 26-27 Apr.Vi fick bara "till det" en enda gång och det var redan den 23:e så jag var hundra på att det inte skulle bli nåt... men tro på fan att det dök upp ett svagt svagt plus i morse på testlagrets sticka.... För att dubbelkolla så gjorde jag även ett digitalt.Lyckan är total men även chocken :) Ända känningarna jag haft har varit molvärk men sen även metallsmak i munnen som kommit från ingenstans och försvunnit lika snabbt ett par gånger om dagen.Bim 9/5 förresten :)Kram till alla!

Wow grattis!
  • langtanefterbaby

Jag ska testa imorgon! Då är jag på ÄL+9, tidigt jag vet. Men annars ska jag testa på måndag.

5e försöket, och jag känner mig 90% säker på att det tagit sig. Helt annan känsla denna månad jämfört med dom andra månaderna! jag känner det på mig. Inte velat säga det till min sambo ännu för jag vill göra en överraskning för honom

Precis innan ÄL sa han att han tyckte vi skulle lugna oss med detta för det va det enda jag pratade om haha. Så hade varit sååååå kul att överraska honom med att jag kunde vara tyst om symptomen och inte tjata om det och förhoppningsvis att det har tagit sig!!

• langtanefterbaby
    Sali2015 skrev 2016-05-06 22:14:47 följande:

Hej! BIM igår, ingen mens, temp stdigt 1 grad högre än vanligt. Har försökt bli gravida i ett år nu så nu ska jag våga mig på ett test imorgonbitti. Vågar knappt hoppas! Önska mig lycka till :D

Lycka till!!
  • langtanefterbaby

Fick ett svagt streck på CB Plus nu på morgonen. Där är ett streck och jag behöver inte anstränga mig för att se det. Men syns sjukt dåligt på bild. Detta är tagit i första urinen som kom. Skulle sedan kissa i mugg också för att kunna ta ett digitalt också. Så direkt efter 5 sekunder satte jag muggen under och skulle ställa ner på golvet och tappar den. Hahaha. Över mattan hahaha. Men hade lite urin kvar i mig så fick en skvätt i muggen tillslut.

Tog ett CB digitalt där i, och visade inte gravid.

Kan det vara ett spökstreck, eller påverkas det av att det togs i den sista urinen som kom ut? Det mäter ju från samma mängd HCG.

Vad tror ni?
  • langtanefterbaby
    Fru365 skrev 2016-05-07 17:36:47 följande:

Hej alla,ska ha bim den 9:e

Kunde inte hålla mig från att testa idag allså bim -2

Jag tycker det finns ett streck

Nån som ser det jag ser? Eller inbillar jag mig?

Ser ut som mitt jag tog idag. Men jag är lite tidigare, bara på äl +9. Ta ett nytt imorgon eller måndag så ska du se att det är starkare jag ska ta nytt imorgon!
  • langtanefterbaby
    Fru365 skrev 2016-05-08 11:35:07 följande:

Tjejer hjälp!! Ser ni något? Bim -1 idag

Tydligare idag än igår ju! Kul! Kan nog våga mig på ett grattis även om det är svagt digitalt imorgon??
  • langtanefterbaby
    Fru365 skrev 2016-05-08 21:16:47 följande:

Jag vågar fortfarande inte hoppas med tanken på att vi har försökt i ett år nu, och har inbillad mig en massa sträck som inte fanns.. Men bim imorrn, har ett test kvar hemma., jag lovar att lägga upp bilden sen..

Hur går det för dig?

Mitt va otroligt svagt idag med :-/ nästan så jag tror att det va svagare idag än igår. Ja bra, lägg upp! Nyfiken och håller tummarna för dig!
  • langtanefterbaby
    Fizzybubble skrev 2016-05-09 06:13:11 följande:

Här är bilden på mitt svaga test jag prata om, syns ännu mer i verkligheten :) tog ett clearblu nyss! Jag är gravid helt klart!!! :D

Wow grattis! När är din bim?
  • langtanefterbaby
    Fizzybubble skrev 2016-05-09 09:23:34 följande:

Tack alla :D

Har BMI den 11.e å testen visat sådär så man anat strecket sen den 6/5 med testa tidigt test.

Men med sonen så visade testen helt blankt till BMI eller om de va dagen efter BMI

Grattis igen! jag har BIM den 12e och testade med digitalt idag som visade negativt. Har anat streck på CB Plus både lördag och söndag.

Beställde hem nya test nu idag så tänkte vänta till onsdag/torsdag innan jag testar igen, om inte mensen kommer eller temperaturen dippar!
  • langtanefterbaby
    Zvjezda skrev 2016-05-09 09:51:15 följande:

Idag är det ÄL+12 och jag har inte haft några symptom egentligen. Mina bröst är mycket mindre ömma än andra månader, men lite ömma när man trycker på dem. I övrigt hade jag rätt mycket flytningar första dagarna efter ägglossning men sedan var det torrt eller lite lotion om man verkligen kollade. Sedan kom flytningarna tillbaka men bara lotionflytningar typ. Men inte mycket.

Har varit gasig ett par dagar men inte det senaste dygnet.

Tidigare månader har jag också testat tidigt och verkligen vridit och vänt på testen och sett svaga plus.. men denna gång kom det ett riktigt starkt plus 3 dagar tidigt!

Wow grattis!
  • langtanefterbaby

Fortfarande negativt test och BIM imorgon. Testat sen i lördags. All molvärk och illamående är nog mensvärk då. men konstigt att jag haft det över en vecka!! Brukar aldrig ha det, brukar komma bara någon timme innan mens om det ens kommer någon värk. Väntar in mensen här nu då så man kan få börja om

• langtanefterbaby
    Nykär15 skrev 2016-05-21 05:41:18 följande:

Kite starkare idag, behöver inte lysa genom lampa för att se...BIM-3

Grattis! Följt dig lite här under våren. Äntligen er tur!! Hoppas så innerligt att det ärver tur snart också. 6e försöket nu... :-/
  • langtanefterbaby
    Nykär15 skrev 2016-05-21 06:12:04 följande:

Tusen tack snälla!!

Hoppas snart ni med får plus...när är BIM?

Precis börjat om. CD 4 idag. Så den 14 juni är BIM
Svar på tråden BIM Maj, 2016